پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۶۸۱۲۰
تاریخ انتشار : ۰۵ تير ۱۳۹۶ - ۰۸:۳۹
مدیر جهاد کشاورزی شهرستان دره‌شهر از کسب رتبه نخست این شهرستان در سطح استان در تولید گندم با توجه به سطح زیر کشت در سال زراعی 96-95 خبر داد.

شعار سالمهندس «طیار فیلی» اظهار کرد: بخش کشاورزی شهرستان دره‌شهر از ظرفیت‌ ها و پتانسیل بالایی برخوردار است به گونه‌ای که این بخش در تأمین و امنیت و سلامت غذایی نقش بسزایی ایفا می‌کند .

وی افزود: در سال زراعی گذشته با بهره‌گیری از سال اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل و الگوگرفتن از فرمایشات مقام معظم رهبری و داشتن روحیه جهادی و اعتماد و ایمان قلبی و خدمت به مردم و کرامت بخشیدن به کشاورزان این شهرستان و افزایش توان بهره‌برداری از منابع موجود و استفاده از فن آوری‌ھای جدید و نوین کشاورزی این شهرستان و تلاش و توان اجرایی کارشناسان کشاورزی و تعامل و هماھنگی بین بخشی توانسته‌ایم در افزایش تولید گندم رتبه اول را با توجه به سطح زیرکشت در سطح استان کسب کنیم.

فیلی با اشاره به اینکه علیرغم شرایط آب و هوایی حاکم معتدل گرمسیری در این شهرستان و تأخیر در بارندگی و کاهش دوره رشد گندم، مهمترین عوامل تولید بالای گندم تا سقف 28 هزار تن را نتیجه تلاش مضاعف و خستگی ناپذیر کشاورزان، اجرای عملیات آبیاری تکمیلی، تغذیه مناسب مزارع و تناوب صحیح در اراضی کشاورزی دانستن و گفت: انتظار می‌رود در سال زراعی جدید شاهد افزایش عملکرد بیشتر در واحد سطح محصول گندم و سایر محصولات زراعی این شهرستان باشیم .

مدیر جهادکشاورزی شهرستان دره‌شهر تصریح کرد: ارقام کشت شده در این شهرستان عبارتند از چمران، کریم، زاگرس، یاواروس و کرخه است.

سایت شعار سال، با اندكي تلخيص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایسنا، تاریخ انتشار: 4 تیر 1396، کد مطلب: 964-291-5 :www. isna.ir


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین