پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۳۶۶۰۶
تاریخ انتشار : ۱۱ مهر ۱۳۹۸ - ۰۰:۰۶
ابوالفضل عباسچیان در جمع خبرنگاران در محل استانداری زنجان، به طرح پنجره واحد در استان زنجان اشاره کرد و افزود: زنجان ، استان پایلوت در اجرای طرح پنجره واحد سرمایه‌گذاری است.

شعارسال: مدیر کل امور اقتصادی و دارایی استان زنجان گفت: زمان استعلام های بین دستگاهی در استان زنجان به ۲ ماه رسیده که نقطه ایده آل ما ۳۹ روز است.

ابوالفضل عباسچیان در جمع خبرنگاران در محل استانداری زنجان، به طرح پنجره واحد در استان زنجان اشاره کرد و افزود: زنجان ، استان پایلوت در اجرای طرح پنجره واحد سرمایه‌گذاری است.

وی اظهار کرد: با اجرای طرح پنجره واحد روند سرمایه‌گذاری در استان زنجان خوب بوده و در چند سال متوالی زنجان در بهبود فضای کسب‌وکار رتبه سوم کشوری را به خود اختصاص داده است.

عباسچیان با بیان اینکه در استان زنجان در بحث فضای کسب‌وکار اقدامات مؤثر و خوبی انجام شده است، گفت: نقشه راه سرمایه‌گذاری، فضای کسب‌وکار استان زنجان را تسهیل می‌کند.

عباسچیان تأکید کرد: نقشه راه سرمایه‌گذاری برای بهبود محیط کسب‌وکار مهم است و در سال گذشته اقدامات زیادی برای بهبود محیط کسب و کار در استان زنجان انجام‌ شده است.

وی افزود: پنجره واحد استان زنجان در اختیار کشور قرار گرفته و استعلامات بین دستگاهی از طریق این پنجره واحد انجام می‌شود که زمان استعلام های بین دستگاهی دراستان زنجان به ۲ ماه رسیده و نقطه ایده آل ما ۳۹ روز است. مجوزهای سرمایه‌گذاری در عرض یک روز در استان زنجان صادر می‌شود.

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان زنجان به حجم سرمایه‌گذاری خارجی در استان زنجان اشاره کرد و گفت: حجم سرمایه‌گذاری خارجی در استان زنجان و آنچه که مصوب و تحت پوشش حمایت از سرمایه‌گذاری خارجی قرارگرفته ۶۴۵ میلیون دلار و با ۴ هزار و ۱۳۶ نفر اشتغال است.


شعار سال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری برنا ،تاریخ انتشار: 9 مهر1398،کدخبر: 905744،www.borna.news

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین