پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۰۸۲۹۳
تاریخ انتشار : ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۲۳:۵۴
استاندار زنجان در مراسم معارفه فرماندار جدید شهرستان طارم با بیان اینکه فرمانداری از وظایف خطیر در کشور است، اظهار کرد: فرمانداران باید دارای آستانه تحمل و صبر بالا بوده و انرژی مضاعفی برای حل مشکلات مردمی داشته باشد.

شعارسال: حقیقی ضمن اعلام حمایت از احزاب تاکید کرد: مدیدان بایستی لباس حزب و گروه را از تن در اورده و فقط به فکر خدمت کردن به مردم باشد.

 جلسه شورای اداری شهرستان طارم با ریاست فتح الله حقیقی و با حضور جمعی از مسئولین استانی و اعضای شورای اداری شهرستان جهت معارفه فرماندار طارم برگزار گردید.

استاندار زنجان در مراسم معارفه فرماندار جدید شهرستان با بیان اینکه فرمانداری از وظایف خطیر در کشور است، اظهار کرد: فرمانداران باید دارای آستانه تحمل و صبر بالا بوده و انرژی مضاعفی برای حل مشکلات مردمی داشته باشد.

وی مردم را خط قرمز خود عنوان نموده و افزود: مدیران بایستی رفتار مناسب و انسانی با مردم داشته و با برقراری تعامل سازنده موجبات آسایش و ارامش مردم به ویژه قشر ضعیف که صدایشان به جایی نمی‌رسد را فراهم نماید.

مقام عالی دولت در استان با بیان اینکه تضارب افکار امری مثبت است و تنها کسانی که خارج از چارچوب نظام حرکت می کنند خط قرمز هستند افزود: در انتخاب مدیران حزب و گروه را در نظر نمی‌گیرم ولی طبیعی است مدیری که انتخاب می‌شود نبایست زاویه ای با دولت داشته باشد.

حقیقی ضمن اعلام حمایت از احزاب تاکید کرد: مدیدان بایستی لباس حزب و گروه را از تن در اورده و فقط به فکر خدمت کردن به مردم باشد.

این مسئول تصریح کرد: آنچه که امروز اصل و ماندگار است کار کردن است و همه بایستی در کنار هم هماهنگ بایکدیگر کار کنند و اختلافات را کنار بگذارند چرا که مردم انتظار دارند خروجی کارها را لمس کنند.

وی چشم پاکی را از ویژگی های یک مدیر برشمرد و افزود: یکی از معانی پاک چشمی این است که مدیر نباید شهوت اقتصادی و مدیریتی داشته باشد.

استاندار زنجان با اشاره به اینکه مدیر باید پاکدست باشد، بیان کرد: مدیران باید تلاش کنند پروژه‌ها کاملا اولویت‌دار و علمی باشد و ضمن اولویت بندی پروژه های مهم آن را به پیمانکارانی که لیاقت و کفایت اجرای پروژه را داشته باشند واگذار کنند.

حقیقی صداقت را از دیگر ویژگی های مدیران عنوان نموده و افزود: مدیرانی که این ویژگی ها را داشته باشند و در راه خدمت به مردم گام بردارند هم سرباز ولایت،نظام، دولت و هم سرباز مردم هستند.

مقام عالی دولت در استان با بیان اینکه فرماندار طارم از بین گزینه های مختلف و با نظر مساعد نمایندگان مردم زنجان و طارم در مجلس انتخاب شده است گفت: انتظار است فرماندار تلاش مضاعفی را برای خدمت به مردم به کار گیرد و ضمن اعلام پشتیبانی از فرماندار از همه مدیران خواست ایشان را در جهت خدمت به مردم شهرستان همراهی نمایند.

استاندار زنجان از تعیین تکلیف چهار پست تا پایان هفته آتی خبر داد و گفت: دو معاون فرماندار، بخشدار چورزق و گیلوان تا پایان هفته اتی مشخص خواهد شد.

وی با تاکید بر اینکه انتخاب مدیران بومی از اولویت‌‌های استانداری است، گفت: تاخیر در انتخاب برخی از مدیران به همین علت است.

نماینده عالی دولت در استان زنجان با اشاره به اینکه امریکا و نوکران آنها به صورت علنی در اوج دشمنی با ایران هستند، ادامه داد: امریکا برای به زانو در اوردن ملت ایران از هیچ تلاشی دریغ نکرده است اما آنچه که باعث غلبه ملت ایران در طول ۴۰ ساله انقلاب بر این توطئه ها شده است و امروز بایستی با شدت و دقت عملیاتی شود اتحاد و وحدت است.

وی با بیان اینکه رخدادهای ملی مانند سوم خرداد، روز قدس و ۱۴ و ۱۵ خرداد در پیش است، تاکید کرد: حضور پورشور مردم در این سه وقایع مبین اتحاد ماست‌.

حقیقی ادامه داد: دلیل ضرورت حضور باشکوه مردم در مناسبت های ملی و مذهبی، ارتقا وحدت و تحلیل غلط دشمن در ایجاد یاس و ناامیدی در بین مردم است و همواره حضور پرشور مردم نقشه های دشمنان را نقش بر آب می کند .

استاندار زنجان در اهمیت عملیات بیت المقدس عنوان کرد: فرماندهی واحد و اتحاد نیروها موجب شد تا موضع دفاع ایران در برابر دشمن به حمله تبدیل شده و دشمنان را به تلاش برای برقراری صلح وادار نماید و ثابت کرد زبان برابر دشمن زبان اقتدار است.

این مسئول گفت: بیت المقدس پتانسیلی از وحدت، انسجام و دوستی به نظام است و انتظار است مراسم بیت المقدس بسیار با شکوه برگزار شود.

حقیقی همچنین در خصوص اهمیت روز قدس اظهار داشت: امروز اسرائیل از هر حربه ای استفاده می‌کند که اهمیت قدس را تقلیل دهد و تاکید کرد: حضور پرشور مردم در روز قدس سبب خنثی سازی این حربه میشود.

وی با بیان اینکه امریکا برای خاورمیانه نقشه های زیاد کشیده بود که با اقدامات جمهوری اسلامی ایران برنامه هایش در خاورمیانه پیش نخواهد رفت اظهار داشت: دلیل اصلی عصبانیت ترامپ ناشی از این موضوع است.

استاندار زنجان با بیان اینکه ما امروز هر چه داریم از معمار کبیر انقلاب و رهبری و مردم داریم گفت: به عنوان سربازان نظام وظیفه داریم مراسم باشکوهی را به مناسبت سالروز ارتحال امام برگزار نماییم. وی تاکید کرد با توجه به شرایط حساسی که دشمن ایجاد کرده است تامین امنیت این مراسمات بسیار مهم است و بایستی هماهنگی لازم انجام شود.

مقام عالی دولت در استان در پایان تاکید کرد: تلاش کنیم با ایجاد ارامش و مشارکت همدیگر توسعه را در شهرستانی که زیربنای تولید و گردشگری را دارد رقم زده و خدمات خوبی را بله مردم ارائه نماییم.

استاندار زنجان در مورد خرید سیر طارم همچنین گفت: اقدامات خوبی در این زمینه در حال انجام است و امیدواریم طی چند روز آتی وضعیت موجود بهبود یافته و شاهد رضایتمندی بیشتر مردم طارم در این حوزه باشیم. وی از برنامه ریزی انجام شده جهت دیدار با وزیر جهاد کشاورزی جهت پیگیری مشکل خرید سیرکاران خبر داد.


شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته ازخبرگزاری برنا، تاریخ انتشار:28 اردیبهشت 1398 ، کدخبر:www.borna.news ، 847106

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین