پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۶۸۷۴۷
تاریخ انتشار : ۱۰ تير ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۵
مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه نه کشور گفت: از زمان برداشت گندم در کرمانشاه تاکنون ۵۴۱ میلیارد ریال از مطالبات گندمکاران این استان پرداخت شده است.

شعار سالمظفر رحیمی با اشاره به اینکه از ابتدای فصل خرید تضمینی گندم تاکنون بیش از 106 هزار تن گندم از کشاورزان خریداری شده است اظهار داشت: با تلاش مسئولان و همکاری بانک عامل پرداخت مطالبات گندمکاران بیش از 541 میلیارد ریال نیز به کشاورزان پرداخت شده است.

وی از آغاز خرید تضمینی گندم مازاد بر نیاز کشاورزان مناطق سردسیری استان خبرداد و گفت: با برداشت گندم از مناطق سردسیری استان کرمانشاه خرید گندم مازاد بر نیاز کشاورزان شهرستانهای اسلام آباد غرب و کرمانشاه آغاز شد.

رحیمی به آمادگی شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه نه کشور برای خرید تضمینی گندم مازاد بر نیاز کشاورزان این مناطق اشاره کرد و افزود: در بازدیدی که از نه مرکز خرید تضمینی گندم شامل سه سیلوی بخش خصوصی و شش مرکز مباشر تعاون روستایی به عمل آمد مشاهده شد که کیفیت گندم های تولیدی کشاورزان استان در این مناطق از کیفیت بسیار بالایی برخوردار هستند.

وی در زمینه خرید تضمینی گندم از کشاورزان خواست تا از برداشت زود هنگام محصول خودداری کنند و از مراکز خرید تضمینی گندم نیز خواست تا با محاسبه دقیق افت گندم دقت کنند که هیچ حقی از کشاورزان یا دولت ضایع نشود که این خود یکی از مبانی اقتصاد مقاومتی است.

رحیمی به بازدید از دو مرکز خرید تضمینی استان ایلام به عنوان زیر مجموعه شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه نه کشور با مدیریت استان کرمانشاه اشاره و کیفیت گندم های خریداری شده استان ایلام را نیز بسیار رضایت بخش اعلام کرد

سایت شعار سال، با اندكي تلخيص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار: 9 تیر 1396، کد مطلب: 1448674:www. tasnimnews.com


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین