پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۶۴۳۷۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۹ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۸
مدیرکل تعاون روستایی خراسان رضوی گفت: براساس هماهنگی‌های به عمل آمده امسال تمامی محصولات مازاد برنیاز کشاورزان به صورت توافقی و تضمینی خریداری خواهد شد.

شعار سالمجید چالاک در حاشیه سفر خود به کاشمر در جمع خبرنگاران به بیان اینکه هیچ گونه مشکلی در پیش روی خریدهای تضمینی وجود ندارد، اظهار کرد: در سال جاری تمامی محصولاتی که مازاد بر نیاز کشاورزان باشد در خرید تضمینی قرار می گیرد.

وی همچنین با اعلام اینکه امسال خرید کشمش هم انجام خواهد شد، اظهار کرد: با دو کارگاه تولیدی که به زودی در خلیل آباد ایجاد می‌شود کمک خوبی به محصولات کشمش و انگور این منطقه خواهد شد.

چالاک با بیان اینکه تاکنون قیمت خرید تضمینی محصولات اعلام نشده است، به برنامه های ماه مبارک رمضان اشاره کرد و افزود: با حرکت های خوبی که امسال آغاز شده در اکثر شهرستان‌ها بازارچه طرح ضیافت برپا شده است.

مدیر کل تعاون روستایی خراسان رضوی گفت: امیدواریم بتوانیم با پتانسیل‌هایی که در شهرستان‌ها وجود دارد خدمات خوبی را به مصرف کنندگان و به خصوص تولید کنندگان از طریق فروش کالاهایشان ارائه کنیم.

وی با اشاره به اینکه در 90درصد شهرستان‌ها نمایشگاه‌های طرح ضیافت برپا شده است، عنوان کرد: در این نمایشگاه‌ها همه مایحتاج مورد استفاده مردم به خصوص اقلام پروتئینی، گوشت و برنج که جز نیازهای اساسی است عرضه می‌شود.

چالاک با بیان اینکه با هماهنگی‌هایی که با پشتیبانی امور دام استان به عمل آمده سعی شده گوشت مرغ از سایر اقلام ارزان تر به دست مصرف کننده برسد، اظهار کرد: در کاشمر گوشت مرغ 1200 تومان پایین تر از قیمت بازار به دست مصرف کنندگان می رسد و این کمک بزرگی برای قشر کم درآمد جامعه است.

مدیرکل تعاون روستایی خراسان رضویبا اشاره به اینکه براساس نامه تعاون روستایی همه فعالیت‌های روستایی و حتی شهری را پوشش می‌دهیم، گفت: بازارچه‌های طرح ضیافت یکی از فعالیت‌های ماه مبارک رمضان است.

با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری دانشجویان ایران ، تاریخ انتشار 8 خرداد 96، کدمطلب:96030804831، www.isna.ir


اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۳:۲۵ - ۱۳۹۶/۰۳/۱۲
0
0
در محصولات اعلام شده دیگر
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین