پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۷۲۵۴۳
تاریخ انتشار : ۰۶ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۲
معاون امور اقتصادی استاندار قزوین گفت: بر اساس مصوبه و ابلاغ دولت سیاست‌های تشویقی و حمایتی از شرکت‌های دانش‌بنیان در استان قزوین اجرا می‌شود.

شعار سال: منوچهر حبیبی درباره اجرای سیاست‌های تشویقی و حمایتی برای شرکت‌های دانش‌بنیان اظهار داشت: 110 برنامه حمایتی از شرکت‌ها و موسسات دانش بنیان توسط معاونت علمی و فناوری رئیس جمهور، صندوق نو آوری و شکوفایی، وزارتخانه‌ها و دستگاه اجرایی مختلف در سه سرفصل اجرا می‌شود.

وی افزود: اجرای قانون حمایت از شرکت‌ها و موسسات دانش بنیان در سطح کشور در دست پیگیری است و تاکنون بیش از سه هزار شرکت دانش بنیان از سوی کارگروه ارزیابی شرکت‌های دانش بنیان تایید و مشمول استفاده از مزایای قانون شناخته شده‌اند.

حبیبی در خصوص سرفصل‌های حمایتی از شرکت‌ها و موسسات دانش بنیان گفت: این حمایت‌ها در سه ردیف برنامه‌های حمایتی ذیل قانون، برنامه‌های حمایتی با همکاری سایر دستگاه‌های اجرایی و برنامه‌های حمایتی ذیل برنامه جامع توسعه کسب و کار شرکت‌های دانش بنیان‌، تهیه و در دست اقدام است.

معاون امور اقتصادی استاندار قزوین تریح کرد: در مجموع 54 برنامه شامل تسهیلات صندوق نوآوری و شکوفایی، معافیت مالیاتی و گمرکی و همچنین بیمه تأمین اجتماعی در راستای حمایت‌ از این شرکت‌ها اجرا می‌شود.

حبیبی ادامه داد: در بحث برنامه‌های حمایتی با همکاری سایر دستگاه‌های اجرایی نیز 35 برنامه با محوریت تسهیلات سربازی ، صدا و سیما ، بورس و چند مورد دیگر در نظر گرفته شده است.

معاون استاندار قزوین عنوان کرد: برنامه‌های حمایتی ذیل برنامه جامع توسعه کسب و کار شرکت‌های دانش بنیان هم در قالب 31 برنامه از قبیل توسعه صادرات، مشاوره‌ها و غیره را شامل می‌شود .

وی با بیان اینکه دفتر جذب و حمایت از سرمایه گذاری استانداری قزوین آمادگی هرگونه همکاری با شرکت ها و موسسات دانش بنیان استان در قالب برنامه های حمایتی اعلام شده است، گفت : فایل الکترونیکی تمام برنامه ها بر روی سامانه www.Daneshbonyan.ir بارگذاری و در اختیار علاقه مندان قرار گرفته است.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار 5 مرداد 96، کد مطلب: 1475668:www.tasnimnews.com

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین