پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۸۸۰۵۹
تاریخ انتشار : ۰۲ آبان ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۵
فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی (ناجا) گفت: همه زائران اربعین حسینی برای تردد از مرزهای چهارگانه باید روادید و گذرنامه معتبر به همراه داشته باشند.

شعارسال: سردار حسین اشتری روز دوشنبه در مرز مهران درجمع خبرنگاران افزود: نیروی انتظامی به منظور انجام وظیفه در زمینه حفظ امنیت و تسهیل تردد زائران در ایام اربعین حسینی با تمام توان در مرزهای چهارگانه مهران، شلمچه، چذابه و خسروی با تمرکز بر مرز بین المللی مهران حضور دارد.
وی ادامه داد: اقدام های زیرساختی خوبی در مرز مهران صورت گرفته است که برخی از آنها تا چند روز آینده تکمیل می شود.
وی ابراز امیدواری کرد با همت استاندار و مسئولان استان و همچنین نیروی انتظامی، خلاءهای سال های گذشته برطرف و تردد زائران اربعین تسهیل شود.
فرمانده نیروی انتظامی همچنین از زائران خواست؛ به توصیه های نیروی انتظامی و ستاد اربعین در جریان عزیمت و حضور در راهپیمایی اربعین توجه کنند.
به گزارش ایرنا، فرمانده نیروی انتظامی صبح دوشنبه به منظور بازدید و بررسی وضعیت انتظامی امنیتی و ترافیکی مسیرهای تردد زائران اربعین وارد ایلام شد.
بر اساس تقسیم بندی انجام شده درخصوص تردد زائران اربعین حسینی از مرزهای چهارگانه ، امسال قرار است فقط زائران استان های تهران، البرز، قزوین، قم، مرکزی، گیلان، مازندران، گلستان، سمنان، لرستان، خراسان رضوی، خراسان شمالی و ایلام ازطریق مرز مهران به عراق عزیمت کنند.
هر سال در ایام اربعین حسینی نزدیک به 2 میلیون نفر برای شرکت در راهپیمایی اربعین از مرز رسمی و بین المللی مهران راهی عراق می شوند.
انتظار می رود در اربعین امسال شمار ورودی و خروجی زائران سوگوار ایرانی و غیر ایرانی برای شرکت در آیین راهپیمایی اربعین افزایش یابد.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایرنا، تاریخ انتشار: 1 آبان 1396، کدخبر: 82705317 ، www.irna.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین