پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۸۸۳۸۶
تاریخ انتشار : ۰۳ آبان ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۹
مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر گفت: شهرداران و دهیاران استان بوشهر یاری‌گر مدارس و آموزش و پرورش باشند.

شعار سال: ناصر کرمی شامگاه دوشنبه در جمع مدیران مدارس بخش ریز شهرستان جم اظهار داشت: بخش ریز منطقه نخبگان، عالمان و شهید صافی ها است و با ظرفیت های بالقوه و بالفعل همیشه جایگاه ممتازی داشته است.

وی افزود: در این بخش مردم و شوراها مطالبه‌گر هستند و با همکاری بخشدار، فرماندار شهرستان و نماینده مجلس اقدامات خوبی انجام شده است.

کرمی خاطرنشان کرد: طرح تقویت بنیه علمی دانش آموزان که از دو سال قبل آغاز شده است با قوت ادامه خواهد داشت و در سال جدید تمرکز این طرح روی مقطع مهم و حساس ابتدایی خواهد بود.

مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر با تقدیر از برنامه‌های مختلف و ارزشمند آموزش و پرورش شهرستان جم بیان داشت: جایگاه آموزش و پرورش شهرستان جم همیشه جزو برترین‌های استان بوده است.

وی با بیان اینکه در سال گذشته برای ۲۱۲ هزار نفر دانش آموزان استان، فقط ۱۶۰ میلیون تومان اعتبار اختصاص داده شده است گفت: انجمن اولیاء و مربیان و خیرین می‌توانند در کمک به مدارس نقش بسزایی ایفا کنند.

کرمی با تاکید بر اینکه شهرداران، دهیاران و شوراهای اسلامی سعی کنند ارتباط تنگاتنگ با مجموعه آموزش و پرورش و مدارس داشته باشند تصریح کرد: مدیران مدارس این ارتباطات را کمک به خود می‌دانند.

کرمی بیان داشت: در زمینه نیروی انسانی شهرستان جم بهترین شرایط در استان دارد و در زمینه استقرار آموزش و پرورش در بخش ریز نیز پیگیر جدی موضوع هستم و حتی با نماینده شهرستان در مجلس شورای اسلامی پیگیری هم کرده‌ایم.

وی گفت: تا زمانی که اولویت نخست همه سازمان‌ها، ادارات و مردم آموزش و پرورش نباشد نمی‌توانیم مثل بسیاری از کشورهای پیشرفته، موفق باشیم.

گفتنی است که نمایندگان مدیران مدارس و شوراهای اسلامی نیز در این نشست به بیان مسایل و مشکلات مدارس بخش ریز پرداختند.

مدیر کل آموزش و پرورش استان بوشهر و معاونین وی روز دوشنبه از مدارس بخش ریز بازدید کردند.

دیدار با خانواده معظم شهید صافی، خردسال ترین شهید دوران دفاع مقدس و حضور در جمع معلمان از دیگر برنامه‌های مدیر کل آموزش و پرورش استان بوشهر و معاونین وی در بخش ریز شهرستان جم بود.

خلیل نیکخواه مدیر آموزش و پرورش جم نیز در این بازدید ها گزارشی از موفقیت‌ها و مشکلات آموزش و پرورش در بخش ریز شهرستان جم بیان کرد.

این اولین بازدید مدیر کل از بخش‌های مختلف استان در سال جدید تحصیلی بوده است.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ 2 آبان 96، کد مطلب: 4123067:www.mehrnews.com


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین