پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 25
کد خبر: ۴۹۷۳
تاریخ انتشار : ۱۵ آذر ۱۳۹۴ - ۲۱:۴۵
رئیس سازمان نوسازی، تجهیز و توسعه مدارس کشور گفت: حدود یک سوم بناهای آموزشی کشور فرسوده بوده و برای استفاده نیازمند بازسازی و مقاوم‌سازی هستند.

شعار سال:مرتضی رئیسی ظهر روز پنجشنبه درمراسم افتتاح خوابگاه شبانه روزی دخترانه دلیجان با اشاره به طرح‌های نیمه تمام آموزشی اظهار داشت: در مجموعه پروژه‌های آموزشی کشور 5 هزار و 400 طرح نیمه‌کاره در حال تکمیل است.

وی افزود: طرح‌های نیمه کاره آموزش و پرورش در کل کشور وجود دارد که تکمیل و بهره‌برداری از آنها به 30 هزار میلیارد ریال اعتبار نیاز دارد.

رئیس سازمان نوسازی، تجهیز و توسعه مدارس کشور تصریح کرد: خوشبختانه در کنار اعتبارات دولتی، خیران به کمک نوسازی مدارس آمده و تکمیل برخی پروژه‌ها را بر عهده گرفته‌اند.

رئیسی ادامه داد: خیران حوزه آموزش کشور در تامین اعتبار برای تکمیل 1100 طرح آموزشی را بر عهده گرفته و مشارکت آنان در این مورد باید افزایش یابد.

وی بیان کرد: یکی از مشکلات حوزه آموزش به غیر از اعتبار برای تکمیل پروژه‌ها، یک سوم از بناهای آموزشی کشور فرسوده بوده و باید بازسازی و مقاوم‌سازی شوند.

رئیس سازمان نوسازی، تجهیز و توسعه مدارس کشور عنوان داشت: تعداد خیران مدرسه‌ساز کشور 25 هزار نفر بوده که حضور و مشارکت گسترده آنها بسیاری از مشکلات حوزه نوسازی و تجهیز مدارس را حل کرده است.

رئیسی افزود: خیران در ساخت و توسعه مدارس بسیار سهیم بوده به طوری که با حضور خیران از پس از انقلاب تاکنون 97 هزار کلاس درس احداث شده است.

وی تصریح کرد: به غیر از ساخت مجتمع‌های آموزشی، برای تخریب و نوسازی مدارس، تامین سامانه گرمایشی، تکمیل طرح‌های خیرساز و مشارکتی و تکمیل پروژه‌های ورزشی مدارس کشور، یک هزار و 350 میلیارد ریال اعتبار تخصیص داده شده است.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از وب سایت خبرگزاری تسنيم، تاریخ انتشار 12 آذر 1394، کد مطلب: 933488: www. tasnimnews.com


اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین