پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۹۶۴۹۱
تاریخ انتشار : ۱۴ آذر ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۸
درخواست کمک مادی یکی از مدارس پیرانشهر از اولیا یکی از دانش آموزان خود واکنش تند نماینده این شهرستان را به دنبال داشت.

شعار سال: نمانیده پیرانشهر و سردشت در مجلس شورای اسلامی در واکنش به درخواست کمک مادی یکی از مدارس پیرانشهر از اولیا یکی از دانش اموزان مدرسه به خبرنگار کردپرس گفت: در موضوع اخیر درخواست کمک مادی از دانش آموزان پیرانشهری باید شخص وزیر پاسخگو باشند که چرا مسئولان مدارس بدون داشتن آگاهی کافی و کامل از وضعیت معیشتی دانش آموزان خود اقدام به درخواست کمک مادی می کنند.

وی ادامه داد: متأسفانه عدم اختصاص اعتبارات و سرانه کافی دانش آموزان شهری و روستایی از سوی وزارت آموزش و پرورش کشور گاهاً باعث شده است تا مدیران مدارس با ارسال برگه هایی به اولیاء دانش آموزان اقدام به درخواست کمک های مادی نمایند.

خضری یادآور شد: این موضوع با اصل سی ام قانون اساسی و بخشنامه های وزارت آموزش و پرورش کشور کاملا منافات دارد و در این موضوع باید شخص وزیر ورود کند و موضوع برای همیشه خاتمه پیدا کند.

نماینده پیرانشهر در ادامه سخنان خود با اشاره به پاسخ تأمل برانگیز ولی دانش آموز پیرانشهری به مسئولان مدرسه در قبال درخواست کمک مادی از آنان تصریح کرد: بدون شک این اقدام مسئولان مدرسه در راستای تأمین نیازهای آموزشی مدرسه و به خاطر عدم وقفه در امر آموزش اتفاق افتاده است اما آنچه بسیار قابل بحث و تأمل است پاسخ این اولیاء بوده است که بعلت مشکلات بیکاری و مسدود ماندن معبر کولبری مرز پیرانشهر مطرح شده بود که خود نشان از افزایش درصد بیکاری در این شهرستان دارد.

وی توضیح داد: در راستای بازگشایی معبر کولبری پیرانشهر نیز تا کنون چندین جلسه با مسئولان مربوطه برگزار کرده ایم و امیدوارم که در روزهای نزدیکی شاهد موافقت همه دستگاهای مربوطه جهت بازگشایی مجدد این معبر باشیم تا دیگر شاهد تکرار چنین مشکلات معیشتی در سطح شهرستان پیرانشهر نباشیم و هیچ پدری شرمنده خانواده اش نشود.

در روزهای اخیر درخواست کمک مادی مسئولان یکی از مدارس پیرانشهر واکنش یکی از اولیاء دانش آموزان را به دنبال داشت که فرد مورد نظر بجای اهداء مبلغ درخواستی به ضمیمه کردن نوشته ای با این مضمون که "شرمنده من یک کولبر هستم و مرز هم هنوز بسته است" پاسخ بسیار پر معنایی را هم به درخواست مدرسه و همه به ادامه مسدود ماندن معبر کولبری پیرانشهر داد.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری کردپرس، تاریخ انتشار 12 آذر 96، کد مطلب: -، www.kurdpress.com


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین