پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۸۸۷
تاریخ انتشار : ۱۸ مهر ۱۳۹۴ - ۰۹:۳۸
طيبه بزرگي با بیان اینکه اکنون بانوان در تمام عرصه‌ها حضور فعال دارند وظیفه نخست و اصلی بانوان حفظ بنیان خانواده، تربیت فرزندان و همسرداری است.
شعارسال: این مسئول با تصریح بر اینکه بانوان نباید محصور در خانه باشند، افزود:بانوان باید بتوانند با کسب مدارج علمی در مناسبات اجتماعی حضور یابند.

ویاز فعالیت حدود 230 مدیر زن در رده‌های مختلف اداری گیلان خبر داد و گفت: این بانوان در رده‌های مختلف اداره‌ها مانند معاونت، مدیریت، رئیس اداره و کارشناس مسئول حضوری فعال دارند.

بزرگی با اشاره به اجرای «طرح رحمت» برای زنان خانه‌دار گیلان، خاطر نشان کرد: با اجرای این طرح بیش از 47 هزار نفر از زنان خانه‌دار استان در زمینه تحکیم بنیان خانواده، تربیت فرزندان و شناخت آسیب‌هایی که خانواده را تهدید می‌کند آموزش دیده‌اند.

ویبا بیان اینکه تا پایان سال جاری دو هزار نفر از زنان خانه‌دار در این طرح آموزش می‌بینند، یادآور شد: این طرح به مدتپنج سال در گیلان به اجرا گذاشته شده است.

مدیر کل امور بانوان استانداری گیلاناز اعطای تسهیلات به بانوان کارمند دارای فرزند استان خبر داد و گفت: پیشنهاد شده است تا ساعات کاری بانوان کارمند از شنبه تا چهار شنبهمقداری افزایش یابد و به جای آن پنج شنبه‌ها تعطیل باشند تا بیشتر بتوانند به فرزندان و همسر خود رسیدگی کنند.

وی به موضوع اشتغال دختران تحصیل‌ کرده اشاره کرد و یادآور شد: یکی از عواملی کهموجب بالا رفتن سن ازدواج دختران شده، این است که دختران پس از پایان تحصیلات دانشگاهی به دنبال شغل مورد نظر خود هستند در حالی که پس از ازدواج نیز می‌توانند مشغول به کار شوند.

با اندکی اضافات و تلخیص بر گرفته از سایت گیلان‌آنلاین : www.guilanonline.com

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین