پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۸۴۱۶۱
تاریخ انتشار : ۱۳ مهر ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۸
خانم دکتر آوات کریمی به عنوان نخستین مدیر زن در شبکه بهداشت و درمان استان کردستان و سومین بانوی مدیر در شهرستان کامیاران، سرپرست شبکه بهداشت و درمان این شهرستان شد.

شعار سال: آیین معرفی سرپرست جدید شبکه بهداشت کامیاران روز چهارشنبه با حضور معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی استان کردستان، سرپرست فرمانداری کامیاران و مسئولان محلی برگزار و از زحمات کیوان فرهمندی مدیر پیشین شبکه بهداشت کامیاران تقدیر شد.
معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کردستان در این آیین با بیان اینکه آوات کریمی به عنوان اولین بانو در پست مدیریت شبکه بهداشت استان کردستان انتخاب شده است، گفت: این اولین بودن نشان از ثابت شدن توانایی های بانوان در پست های مدیریتی است.
فرزام بیدارپور با اشاره به اینکه دکتر کریمی قبلا به عنوان مسئول مرکز بهداشت این شهرستان توانایی های خود را برای ارتقای مسئولیت ثابت کرده بود، افزود: تغییر در جایگاه های مدیریتی دانشگاه علوم پزشکی با داشتن مدیرانی کارآمد و با هدف توسعه در این حوزه است.
سرپرست فرمانداری کامیاران نز در این آیین با اشاره به اینکه این دومین انتصاب زن در مدیریت شهرستان است، گفت: با توجه به نیاز و ضرورت حضور بانوان در جایگاه های مدیریتی، سعی بر ادامه این روند داریم.
جمال ارشدی نیاز جامعه پویا را تغییر در سطح مدیریت دانست و افزود: نسل جوان و فعال امروز با فراهم بودن شرایط می توانند جامعه را به سمت پویایی پیش ببرند.
وی با بیان اینکه شهرستان کامیاران دارای مسائل و مشکلات ویژه و خاصی در حوزه بهداشت است، تاکید کرد: رفع این مشکلات نیازمند تعامل و همکاری مدیر شبکه بهداشت با مسئولان استانی و شهرستان است.
ارشدی به مناسب نبودن مکان کنونی بیمارستان سینای اشاره کرد و یادآور شد: با توجه به اینکه تغییر مکان بیمارستان نیاز به عزم جدی، تلاش و برنامه ریزی های صحیح دارد و باید هر چه سریع تر کلنیک واقع در بیمارستان راه اندازی شود.
وی نبود غسالخانه در شهرستان را یکی دیگر از مشکلات حوزه بهداشت و درمان کامیاران اعلام کرد و گفت: با توجه به اقدامات انجام شده، غسالخانه تا دو ماه آینده راه اندازی می شود و بار سنگینی از دوش بیمارستان شهر برداشته خواهد شد.
سرپرست فرمانداری کامیاران در خصوص نبود داروخانه شبانه روزی در این شهرستان افزود: این مشکل با توجه به سخنان مسئولان شبکه بهداشت بزودی رفع شده و هفته آینده داروخانه شبانه روزی در کامیاران شروع بکار می کند.
ارشدی با بیان اینکه کم کاری مسئولان در گذشته انتظار را در این شهرستان بالا برده است، اضافه کرد: باید به تمامی انتظارات که از روی منطق و از سر احساسات نیست جواب مثبت داده شود.
وی از گذشته درس گرفتن برای ساختن آینده را نیاز فکری هر مدیر دانست و گفت: ساختن آینده برای رسیدن به توسعه نیازمند دوری از تخریب دیگران و تمرکز بر کارهای و برنامه های خود است.
کامیاران در 65 کیلومتری جنوب سنندج قرار دارد.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایرنا، تاریخ 12 مهر 96، کد مطلب: 82684769: www.irna.ir


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین