پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۷۱۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۹ آبان ۱۳۹۴ - ۰۹:۴۲
استاندار هرمزگان با اشاره به کم بودن تعداد زنان در کارهای مدیرتی و اجرایی گفت :با بررسی و مطالعات در حال انجام دستور داده ایم که حداقل ۱۰ معاون مدیرکل از میان زنان در هرمزگان منصوب شود.

شعار سال: جاسم جادری استاندار هرمزگان در نشست مشاوران امور بانوان فرمانداری ها و دستگاه های اجرایی استان هرمزگان با اشاره به جایگاه بانوان در جامعه گفت : عملکردهای مناسبی در زمینه فرهنگی ، اجتماعی و سیاسی صورت گرفته است .

وی اظهار کرد: جایگاه زنان قابل دفاع است و ما برای رسیدن به نقطه مطلوبی که جامعه زنان از آن بهره ببرند هم اکنون فاصله داریم.
جادری به کم بودن تعداد مدیر زن در مسئولیت اجرایی تاکید داشت: ما با توان زنان ، حرفه ، دانش و قدرت مدیریت خانم ها در امر مدیریت بهرمند می شویم وبا بررسی و مطالعات در حال انجام دستور داده ایم که حداقل ۱۰ معاون مدیرکل از میان زنان در هرمزگان منصوب شود.
وی اظهار کرد: زنان نیمی از جامعه را تشکیل داده اند و نقش کلیدی را در جامعه دارند و ما باید این سعی را داشته باشیم که از توانمندی زنان در ادارات جامعه استفاده شود.
جادری افزود : تلاش ما باید بر این باشد زنان را از آسیب ها نگه داریم و با کارهایی مانند تامین تسهیلات برای تولید صنایع دستی توسط زنان که می توانند آن را در خانه انجام دهند و کسب درآمد داشته باشند، می توان شرایط مناسبی را برای بانوان فراهم کرد.
وی با اشاره به گروه های کاری در حوزه بانوان هرمزگان تاکید کرد : این گروه ها با جدیت پیگیر کارهای خود باشند و در این جلسات باید راهکارهای عملی ارائه دهند تا تصمیمات اجرایی مناسبی صورت پذیرد.
استاندار در بحث ازدواج تصریح کرد:با توجه نیازمند کار علمی و آگاهی بخشیدن به جامعه برای کاهش آسیب هایی همچون طلاق در جوانان هستیم.
جادری خاطر نشان کرد: راه اندازی بازارچه ها نیز می تواند محل کسب و کار و معرفی کالا و کسب درآمد برای زنانی باشد که کار صنایع دستی انجام می دهند و فضای مناسب به آنها باید برنامه ریزی شود.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از وبسایت جهانگیریه بستک، تاریخ انتشار 16 شهریور 1394 کد خبر : 73959 www.jahangirie.ir

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۶:۰۹ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۱
0
0
شدند یا نشدند
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین