پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۸۸۸۱۵
تاریخ انتشار : ۰۵ آبان ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۰
رئیس سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان غربی گفت: تامین سلامت و امنیت غذایی یکی از اهداف دامپزشکی بوده که نقش بازرسان این سازمان انکار ناپذیر است.

شعار سال: به نقل از سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان غربی، اسمعیل کریم زاده در دوره آموزشی دو روزه بازرسان معتمد ادارات کل دامپزشکی کشور اظهارداشت: در زمینه گوشت و سایر فراورده های خام دامی مانند شیر، عسل، تخم مرغ، سلامت دام ها بعنوان منابع اولیه تامین این فراورده ها یکی از مولفه های اصلی سلامت غذاست.

وی ادامه داد: نظارت بر مرحله استحصال، حمل و نقل و مراکز عرضه فرآورده های خام دامی، یکی دیگر از وظایف دامپزشکی در راستای تامین سلامت و امنیت غذایی است.

کریم زاده در ادامه از اهمیت نظارت های دامپزشکی بر سلامت افراد جامعه گفت و افزود: درصورت نبود این نظارت ها خطرات فراوانی سلامت افراد جامعه را مورد تهدید قرار می دهد.

وی بازرسان را به تامل در فرازهای امام علی (ع) به کارگزاران و سپردن کار به آنها توصیه کرد و افزود: بازرسی و نظارتی که درهر کجا صورت می گیرد، نه برای مشکل آفرینی و به اصطلاح مچ گیری، بلکه باید برای اصلاح و حل مشکلات و ارائه راه حل های کاربردی و تصمیم سازی های مفید و موثر باشد و افرادی که برای این امر انتخاب می شوند باید از بین افراد صادق و متعهد و امانتدار انتخاب شوند.

مدیرکل بازرسی آذربایجان غربی نیز در این دوره آموزشی گفت: پیروی از منویات رهبری و رعایت قانون و اصلاح امور باید خط مشی و هدف اصلی بازرسان باشد.

جاوید پاشایی افزود: موضوع نظارت بر حسن جریان امور و اجرای صحیح قوانین از وظایف مهم بازرسان است و در این راستا بازرسان باید در هر جایی که اقدامی برخلاف قانون صورت می گیرد،حضور یابند و با نظارت و بازرسی های مستمر از بروز تخلفات جلوگیری نمایند.

وی ادامه داد: بالاترین درجه نظارت وجدان هر فرد و ترس از خدا است، چرا که هر فردی که به موازین و اخلاقیات اعتقاد داشته باشد مرتکب هیچ تخلفی نمی شود.

مدیر کل اداره دامپزشکی استان نیز هدف از برگزاری این دوره آموزشی دو روزه را که با حضور ۵۰ نفر از شرکت کنندگان برگزار شد، آشنایی بیشتر بازرسان در خصوص آخرین آموزه ها و روش های علمی نحوه ارزیابی عملکرد و بازرسی در خصوص وظایف دامپزشکی در بحث کنترل بیماری ها و نظارت بر عرضه فرآورده های خام دامی ذکر کرد.

دوره آموزشی بازرسان معتمد ادارات کل دامپزشکی کشور با حضور معاون بازرسی، ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات سازمان دامپزشکی کشور در سالن همایش مرکز آموزش و تحقیقات کشاورزی آذربایجان غربی در شهرستان ارومیه برگزارشد.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ 4 آبان 96، کد مطلب: 4125299:www.mehrnews.com


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین