پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۸۸۸۸۸
تاریخ انتشار : ۰۶ آبان ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۲
مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران با اعلام اینکه برگزاری مناقصه میدان نفتی آزادگان در مرحله مطالعات فنی قرار دارد، گفت: نتایج مطالعاتی که توسط برخی شرکت‌ها ارائه شد کامل نبود و به همین دلیل این گزارش‌ها مجددا برای تکمیل به شرکت‌ها بازگردانده شد.

شعارسال: علی کاردر در مورد فرآیند برگزاری مناقصه میدان نفتی آزادگان، توضیح داد: شرکت‌های مختلف نتیجه مطالعات و گزارش‌های فنی خود در مورد میدان نفتی آزادگان را به شرکت ملی نفت ایران ارسال کردند، اما از آنجایی که گزارش فنی برخی از شرکت‌ها کامل نبود مجددا این گزارشات را برای تکمیل به شرکت‌ها بازگردانده شد.

وی با بیان این که برخی شرکت‌ها در حال اصلاح نتایج فنی مطالعات خود هستند، اظهار کرد: به طور کلی باید گفت برگزاری مناقصه میدان نفتی آزادگان در مرحله مطالعات فنی قرار دارد. اسامی شرکت‌ها بعد از بررسی مطالعات فنی اعلام خواهد شد.

معاون وزیر نفت در مورد احتمال تشکیل کنسرسیوم برای توسعه میدان نفتی آزادگان، بیان کرد: اگر شرکت‌ها توانایی و تمایل توسعه این میدان به تنهایی داشته باشند شرکت ملی نفت ایران مخالفتی نخواهد کرد، ولی از آنجایی که فرآیند توسعه این میدان بسیار سرمایه‌بر است مسلما یک شرکت ریسک آن را نمی‌پذیرد.

کاردر به این سوال که آیا شرکت دیگری به لیست ۲۹ شرکتی که توسط شرکت ملی نفت ایران تایید صلاحیت شده بودند اضافه شده یا خیر، پاسخ داد: خیر شرکت دیگری اضافه نشده است.

بر اساس این گزارش، کاردر پیش از این اعلام کرده بود هفت شرکت به طور جدی خبر مناقصه آزادگان در حال مذاکره هستند و مناقصه در سال ۲۰۱۷ برگزار نخواهد شد.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از خبرگزاری ایسنا ، تاریخ انتشار: 5 آبان 1396 ، کدخبر: 96080502642 ، www.isna.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها -دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین