پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۹۰۴۴۶
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۴ آبان ۱۳۹۶ - ۰۸:۰۸
وزیر نفت گفت: ما در صنعت نفت به سمت جوانگرایی حرکت کردیم و این بدان معنی نیست ، از کسانی که بازنشسته شده و یا سنشان بالا رفته استفاده نخواهیم کرد. ما در خیلی جاها به خلبان جت جنگنده نیاز داریم باید از آن‌ها استفاده کرد.

شعارسال بیژن زنگنه وزیر نفت در آیین معارفه قائم مقام وزیر نفت و مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی اظهار کرد: این مراسم بخاطر دو انتصاب در صنعت نفت است به طوری که برای اولین بار یک بانو به عنوان قائم مقام وزیر نفت منصوب شد.

او تصریح کرد: من به دنبال شخصی بودم که بتواند در تمام بخش ها مسؤلیت های سنگین را در این صنعت به دوش بکشد چرا که او توانایی انجام کارها را دارد.

زنگنه گفت: سمت قائم مقام وزیر کاری است که در کل کشور تعریف شده نیست بلکه به یک همکاری همه جانبه نیاز است یعنی بتواند مسولیت ها را بر عهده بگیرد.

او افزود: امروز صنعت پتروشیمی یک سازمان تنظیم کننده و حمایت کننده است باید برای اجرای طرح‌ها در بخش خصوصی و خصولتی کمک کند. همچنین از کسانی که در این صنعت سرمایه گذاری می کنند حمایت می کنیم تا طرح‌های میان دستی و پایین دستی به ثمر بنشیند.

زنگنه گفت: همچنین توسعه مناطق ویزه و زیربنایی و اجرای آنها در عسلویه و بندر امام است که جز وظایف این شرکت است که باید انجام شود.

وزیر نفت افزود: در برنامه ششم توسعه تمام طرحها باید به مرحله عملیاتی برسد.

او گفت: در همه صنعت نفت به سمت جوانگرایی حرکت می کنیم و بدین معنی نیست که از کسانی که بازنشسته شده و یا سنشان بالا رفته نیاز نداریم. ما در خیلی جاها به خلبان جت جنگنده نیاز داریم باید از آنها استفاده کرد.

 

شعارسال؛ با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته ازباشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران، تاریخ انتشار:13 آبان 96، کد خبر : 865415، www.scanews.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها -دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ملیکا
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۲۸ - ۱۳۹۶/۰۸/۱۷
0
0
امیدواریم جوانگرایی توی تمام وزارتخونه ها نهادینه بشه و پارتی بازی برای استخدامها به حداقل خودش برسه.الف م
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین