پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۸۸۹۰۰
تاریخ انتشار : ۰۶ آبان ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۱
رئیس دانشگاه علوم پزشکی اصفهان گفت: اصفهان تجربه موفقی در تاسیس مراکز تحقیقاتی نوین داشته است و از این جهت گام موثری در ارتقای پژوهش و فناوری برداشته شده است.

شعار سال: طاهره چنگیز ظهر پنجشنبه در هفدهمین کنگره بین‌المللی انجمن جراحی درون بین منطقه مدیترانه و خاورمیانه اظهار داشت: تجربه موفق تاسیس مراکز تحقیقاتی نوین در دانشگاه علوم پزشکی اصفهان در سال‌های اخیر موجب شده با همکاری و جلب مشارکت مؤثر هیئت علمی دانشکده‌ها، گامی مؤثر در ارتقای حوزه پژوهش و فناوری دانشگاه بردارد.

وی بیان داشت: امیدواریم برگزاری این کنگره و کارگاه های آن بتواند موجب برداشتن گام هایی مؤثر در بهبود فرآیندهای درمان بیماران و کاهش عوارض برای آن ها را فراهم آورد و محیط مناسبی را برای بحث و تبادل دانش پیرامون مشکلات علمی و عملی فراروی درمان در حوزه های تخصصی خود فراهم آورد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی اصفهان تصریح کرد: انتظار می‌رود در ادامه مسیر به انواع مختلف از جمله برگزاری همایش‌های مختلف از این دست و با بهره‌گیری از تجارب موفق دانشگاه ها و مراکز آموزشی و پژوهشی همکار در سایر کشورها و نیز انتقال و مدیریت مؤثر دانش، باعث ارتقای روز افزون گستره و کیفیت ارائه خدمات سلامت به عنوان هدف غایی شد.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ انتشار 4 آبان 96، کد مطلب: 4125670 ، www.mehrnews.com


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین