پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۸۵۸۶۰
تاریخ انتشار : ۲۱ مهر ۱۳۹۶ - ۰۸:۳۷
مدیرکل دفتر توسعه پژوهش، فناوری و نوآوری علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی یادآور شد: با این حرکت اختصاصی در حیطه علوم پزشکی، طرح چابکسازی و کوچک سازی که مدنظر هست اجرایی می شود.

شعار سال: هنگامه بختیار مدیرکل دفتر توسعه پژوهش، فناوری و نوآوری علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی درگفت وگو با خبرنگار سرویس دانشگاه خبرگزاری ایسکانیوزدر خصوص طرح چابک و کوچکسازی دانشگاه آزاد اسلامی که مد نظر مدیریت جدید هست عنوان کرد: در حیطه معاونت علوم پزشکی چابک سازی مدنظر هست ولی کوچک سازی لزومی ندارد و ما به نوع دیگری در واقع این چابکسازی را با تجمع واحدهای پزشکی به دانشگاه های پزشکی مستقل در مراکز استان ها مدنظر داریم.

بختیار افزود: ما می خواهیم رویکرد پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی را اختصاصی کنیم و در حال حاضر در بسیاری از شهرها به صورت تک رشته محل پزشکی کار می کنیم به عنوان مثال یک رشته پرستاری در دل یک دانشگاه غیرپزشکی در حال اجرا است که معاونت علوم پزشکی در نظر دارد ساماندهی مناسبی را انجام دهد و واحدهایی که حائز شرایط وزارت بهداشت هستند برای تشکیل دانشگاه و یا دانشکده های پزشکی معرفی کند.

مدیرکل دفتر توسعه پژوهش، فناوری و نوآوری علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی یادآور شد: با این حرکت اختصاصی در حیطه علوم پزشکی، طرح چابکسازی و کوچک سازی که مدنظر هست اجرایی می شود.

وی در خصوص سامانه پژوهشیار در به تازگی در دانشگاه آزاد اسلامی رونمایی شد عنوان کرد: این سامانه به صورت کامل راه اندازی شد و در گذشته 8 ماه به صورت آزمایشی در واحد علوم دارویی مورد بررسی قرار گرفت تا نقص ها و یا مشکلاتی که ممکن بود داشته باشد شناسایی و رفع شوند، البته در بعضی قسمت های سامانه مانند رزومه اعضای هیات علمی طراحی اولیه انجام شده است ولی از نظر محتوایی نیاز به تکمیل شدن دارد.

بختیار با اشاره به سامانه علم سنجی خاطر نشان کرد: این طرح نیز به صورت آزمایشی مدتی مورد استفاده قرار گرفت که همزمان با سامانه پژوهشیار نسخه نهایی آن رونمایی شد، اما در بعضی قسمت ها مانند سامانه ارزشیابی مراکز تحقیقاتی نه تنها کاملا راه اندازی شده است بلکه خروجی دیتا هم دارد و شما رنکینگ و رتبه بندی مراکز تحقیقاتی را می توانید مشاهده کنید البته اگر همکاران مشکلی را در حین مراحل کار دیدند می توانند گزارش کنند تا رفع نقض شود.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران ، تاریخ انتشار 18 مهر 96، کدمطلب:845012، www.iscanews.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین