پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۸۹۸۳۹
تاریخ انتشار : ۱۰ آبان ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۳
وزیر محترم اطلاعات، پس از مطالعه یادداشت قبلی من در مورد «ضرورت اصلاح فرآیندهای امنیتی» و انتقاد از برخورد غیراصولی با سرکار خانم طاهره قیومی، رئیس مرکز ارتباطات، اطلاع‌رسانی و تبلیغات ریاست جمهوری نامه‌ای خطاب به من مرقوم فرمودند. .
شعارسال: وزیر محترم اطلاعات، پس از مطالعه یادداشت قبلی من در مورد «ضرورت اصلاح فرآیندهای امنیتی» و انتقاد از برخورد غیراصولی با سرکار خانم طاهره قیومی، رئیس مرکز ارتباطات، اطلاع‌رسانی و تبلیغات ریاست جمهوری نامه‌ای خطاب به من مرقوم فرمودند. .

عزت الله ضرغامی در اینستاگرامش نوشت:

محتوای این نامه طلب عفو و حلالیت است. .

از جناب آقای علوی عزیز که شجاعت و جسارت این اقدام تاریخی را داشتند صمیمانه سپاسگزاری می‌کنم.

رفتار ایشان در نظام جمهوری اسلامی ماندگار خواهد شد. .

در اینجا مسأله فرد و شخص نیست بلکه اصلاح رویه‌هایی است که فارغ از اختلافات جناحی همیشگی که بلای جان مردم شده، نیاز جدی امروز جامعه در برقراری عدالت اسلامی است. .

بخش‌هایی از این نامه که به این موضوع مربوط می‌شود در پی نوشت می‌آید. .

موارد مهم دیگری هم در نامه هست که به نوعی درد دل جناب آقای علوی نسبت به این فرآیند نادرست است. .

شاید روزی لازم باشد که آنهم افشاء و روشن شود. .

*پی نوشت*

برادر گرامی جناب آقای مهندس ضرغامی

باسلام و اهداء تحیات .

مرقومه حضرتعالی را درخصوص سرکار خانم طاهره قیومی در کانال‌های تلگرامی ملاحظه کردم و بر احساس انسان دوستانه و عاطفه دلسوزانه حضرتعالی درود فرستادم. .

اینجانب در چند سال حضور در دولت یازدهم که ایشان در سمت رئیس مرکز ارتباطات ریاست جمهوری فعالیت می‌کردند، غیر از نجابت و متانت و اهتمام و جدیت و خدمت از ایشان چیز دیگری ندیدم. .

رسول اکرم(ص) می‌فرماید: از آه و دعای مظلوم بترسید. زیراکه حق خود را از خدا می‌طلبد و خدا حق هیچ حق‌داری را پایمال نمی‌کند و نیز می‌فرماید از آه ستمدیده بترسید گرچه کافر باشد. زیرا بین دعای مظلوم و اجابت خدا حجاب و حائلی وجود ندارد. .

اگر این خدمتگزار کوچک مردم، در این ستمی که بر این ستمدیدگان رفته، قصور یا تقصیری داشته باشد، امیدوارم این ستمدیدگان ما را مورد عفو و بخشش کریمانه خود قرار دهند. .

اذعان به قصور در دنیا بهتر از گرفتاری آخرت است که سیدالشهدا(ع) فرمود: «العار اولی من دخول النار»

شرمساری و پذیرش سرافکندگی بهتر از گرفتار شدن آتش دوزخ است.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از شبکه اطلاع رسانی راه دانا، تاریخ انتشار: 9 آبان 1396، کدخبر: 1226547، www.dana.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین