پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۹۰۵۶۱
تاریخ انتشار : ۱۴ آبان ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۰
رئیس هیئت کشتی استان همدان گفت: آزادکاران همدانی سه مدال نقره و یک مدال برنز در مسابقات قهرمانی کشور کسب کردند تا بهترین نتیجه کشتی استان در چهار سال اخیر رقم بخورد.

شعار سال: علی رحیمی فر با بیان این که مسابقات کشتی قهرمانی کشور در گروه الف عصر جمعه در شهر خرم آباد به پایان رسید اظهار داشت: تیم کشتی آزاد همدان با ایستادن در جایگاه پنجم مسابقات بهترین نتیجه خود را در چهار سال اخیر کسب کرد.

وی افزود: این مسابقات در دو گروه با حضور 10 تیم برتر کشور برگزار شد که در نهایت تیم مازندران در جایگاه نخست ایستاد و تیم های کرمانشاه، تهران و البرز به ترتیب به مقام های دوم تا چهارم دست یافتند.

رحیمی فر با اشاره به این که تیم کشتی آزاد استان همدان در گروه ب مسابقات با تیم های البرز، کرمانشاه، قزوین و لرستان میزبان مسابقات هم‌گروه بود گفت: تیم همدان در دیدار اول تیم لرستان را با نتیجه شش بر چهار شکست داد و در دور دوم استراحت کرد.

وی ادامه داد: در دور سوم تیم همدان به مصاف تیم کرمانشاه رفت و در دیداری نزدیک و جذاب مغلوب کرمانشاه شد.

رحیمی فر اضافه کرد: در دور چهارم مسابقات همدان قزوین را با نتیجه قاطع هشت بر دو شکست داد اما در دور پنجم مغلوب البرز شد تا به دیدار پنجم ششمی راه پیدا کند.
رحیمی فر عنوان کرد: در دیدار پنجم ششمی تیم همدان تیم توابع تهران را با نتیجه شش بر چهار شکست داد و در جایگاه پنجم کشور ایستاد.

وی با اشاره به این که این نتیجه بهترین نتیجه کشتی آزاد استان همدان در چهار سال اخیر بوده است تصریح کرد: در سال های 94 و 95 تیم همدان در جایگاه نهم و هشتم کشور قرار گرفته بود و در چهار سال اخیر در جمع پنج تیم برتر کشور جایی نداشت.

رئیس هیئت کشتی استان همدان اظهار داشت: در بخش انفرادی این مسابقات آزادکاران استان همدان موفق به کسب سه مدال نقره و یک برنز شدند.

رحیمی فر اضافه کرد: میثم فیروزآبادی، رضا اسدی پور و دانیال شریعتی نیا به مدال نقره رسیدند و علیرضا کریمی مدال برنز گرفت.

وی با اشاره به این که استان همدان تیم جوانی را راهی این مسابقات کرده بود تاکید کرد: این تیم در سال های آینده نتایج بهتری را در مسابقات قهرمانی کشور رقم می زند.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ 13 آبان 96 ، کد مطلب: 1564163: www.tasnimnews.com


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین