پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۹۰۳۷۵
تاریخ انتشار : ۱۳ آبان ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۵
تیم‌های گلستان و خراسان شمالی به دیدار نهایی مسابقات کشتی آزاد قهرمانی کشور در شهرستان بندرگز استان گلستان صعود کردند.

شعار سال: در پایان روز نخست مسابقات کشتی آزاد قهرمانی کشور نماینده استان گلستان به فینال مسابقات صعود کرد و تیم گلستان با کسب چهار پیروزی با تیم خراسان شمالی در دیدار نهایی رقابت می‌کند.

نماینده گلستان در این بازیها در بازی نخست به مصاف خراسان رضوی رفت و این تیم را شکست داد و تیم قم هم تیم مرکزی را مغلوب کرد، خراسان شمالی هم اردبیل را شکست داد و سیستان وبلوچستان هم بر آذربایجان غربی پیروز شد.

در ادامه در دور دوم تیم استان گلستان بر کردستان پیروز شد و خراسان رضوی، مرکزی را شکست داد و خراسان شمالی تیم فارس را مغلوب کرد و اردیبل هم آذربایجان غربی را شکست داد.

در ادامه در دور سوم این رقابت‌ها هم تیم گلستان بر قم غلبه کرد وخراسان رضوی، کردستان را شکست داد و خراسان شمالی هم بر سیستان و بلوچستان غلبه کرد و اردیبل هم فارس را شکست داد.

در دور چهارم مسابقات کشتی آزاد مردان کشور هم تیم استان گلستان تیم مرکزی را شکست داد و کردستان بر مرکزی پیروز شد و خراسان شمالی، آذربایجان غربی را شکست داد و سیستان وبلوچستان بر فارس غلبه کرد.

در پایان این رقابت‌ها تیم‌های گلستان و خراسان شمالی تیم‌های بدون شکست این مراحل به دیدار نهایی صعود کردند.

در این رقابت‌ها 10 تیم گلستان، خراسان‌های شمالی و رضوی، آذربایجان غربی، سیستان و بلوچستان،کردستان، فارس، اردبیل، قم و مرکزی در سالن دانشگاه آزاد شهرستان بندرگز حضور دارند.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ 12 آبان 96، کد مطلب: 1563773: www.tasnimnews.com


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین