پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۹۶۵۱۲
تاریخ انتشار : ۲۹ اسفند ۱۳۹۷ - ۲۰:۴۴
رئیس پژوهشگاه و شبکه آزمایشگاهی دانشگاه آزاد اسلامی از راه‌اندازی مراکز نوآوری دانشگاه آزاد اسلامی در استان‌های مرزی خبر داد.
شعارسال: بابک نگاهداری، رئیس پژوهشگاه و شبکه آزمایشگاهی دانشگاه آزاد اسلامی از راه‌اندازی مراکز نوآوری دانشگاه آزاد اسلامی در استان‌های مرزی خبر داد و اظهار کرد: به همین منظور تفاهم‌نامه‌ای با مؤسسه دانش بنیان برکت به منظور راه اندازی مراکز توسعه فناوری و نوآوری در مناطق مرزی و کم برخوردار در راستای توسعه اشتغال دانش بنیان و صادرات محصولات دانش بنیان به امضا رسید.

وی افزود: براساس این تفاهم نامه دو طرف در گام نخست حداقل در یکی از شهرستان‌های ۹ استان خوزستان، کردستان، آذربایجان غربی، سیستان و بلوچستان، خراسان رضوی، کرمانشاه، لرستان و همچنین دو استان کرمان و چهارمحال بختیاری مراکز نوآوری راه اندازی می‌کنند.

نگاهداری ادامه داد: دانشگاه آزاد اسلامی با اختصاص فضا‌های موجود خود و حمایت مدیریتی و راه اندازی شرکت‌های نوپا در این پروژه سهیم خواهد بود. موسسه دانش بنیان برکت نیز متعهد شده با طراحی و اجرا و همچنین سرمایه گذاری در شرکت‌های نوپا در راه اندازی این مراکز مشارکت کند. امید است در اولین فرصت به تدریج این مراکز در سال ۹۸ راه اندازی شود.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از خبرگزاری دانشجو ، تاریخ انتشار: 27 اسفند 1397 ، کدخبر: 753518 ، www.snn.ir

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین