پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۵۶۲۲۴
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۲۴ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۸
مهندس «هوشنگ بازوند» در حاشیه دومین نشست استانداران منطقه، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: امروز دومین جلسه به میزبانی استانداری لرستان تشکیل شد و با توجه به این‌که در آستانه تدوین بودجه ۹۸ هستیم مقرر شد شش استان ملاقاتی با معاون اول رئیس جمهور و رئیس مجلس داشته باشند تا بتوانیم ردیف‌هایی در بودجه به صورت منفرد یا مشترک برای این استان‌ها لحاظ کنیم
شعارسال:دبیر نشست استانداران منطقه چهار کشور از تدوین سند آمایش تلفیقی استان‌های غرب کشور خبر داد.

مهندس «هوشنگ بازوند» در حاشیه دومین نشست استانداران منطقه، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: امروز دومین جلسه به میزبانی استانداری لرستان تشکیل شد و با توجه به این‌که در آستانه تدوین بودجه ۹۸ هستیم مقرر شد شش استان ملاقاتی با معاون اول رئیس جمهور و رئیس مجلس داشته باشند تا بتوانیم ردیف‌هایی در بودجه به صورت منفرد یا مشترک برای این استان‌ها لحاظ کنیم.

وی اضافه کرد: با توجه به اینکه این استان‌ها درگیر موضوع ریزگردها هستند این امر به صورت جدی در دستور کار قرار گرفت و یکی از مباحثی بود که مطرح شد، امیدواریم بتوانیم ردیفی برای کنترل و کاهش این بحث داشته باشیم.

استاندار کرمانشاه خاطرنشان کرد: حدود ۷۰ درصد پول کشاورزان در رابطه با خرید گندم پرداخت شده و برای مابقی آن مقرر شد مکاتباتی با وزیر جهاد کشاورزی گرفته شود تا هر چه سریع‌تر این پول به کشاورزان پرداخت شود.

بازوند ادامه داد: بحث شرکت‌های هلدینگ سرمایه‌گذاری از دیگر موضوعات مطرح شده در جلسه بود که تقریبا مورد تاکید همه استانداران منطقه قرار گرفت، با تاسیس این شرکت می‌توان کارهای سرمایه‌گذاری انجام داده و از اعتبارات صندوق توسعه ملی استفاده کرد.

دبیر استانداران منطقه چهار کشور، سند آمایش برای شش استان این منطقه کشور را از دیگر موارد مورد بحث عنوان کرد و افزود: با توجه به اینکه هر کدام از استان‌ها یک سند آمایش دارند نیاز بود که این سند تلفیق و به صورت ترکیبی برای آن‌ها لحاظ شود تا وضعیت آمایش، توسعه و پیشرفت این استان‌ها حل و فصل شود.

وی اظهار کرد: بعضی سازمان‌های توسعه‌گرا هنوز دولتی هستند و لازم است در این استان‌ها با توجه به اینکه نرخ بیکاری آنها و بعضی شاخص‌ها مناسب نیست در این مناطق سرمایه‌گذاری کنند برای همین قرار است مکاتبه‌ای با سران سه قوه که مسئول کمیته اقتصادی هستند داشته باشیم تا این سازمان‌ها به جای بخش خصوصی به استان آمده و سرمایه گذاری کنند.

بازوند خاطرنشان کرد: همچنین یک مسیر گردشگری با محوریت استان همدان قرار است شکل بگیرد که این مسیر از شش استان دیگر تردد کند، البته لازم است که شرکت‌های تورگردان بتوانند پیگیر این موضوع باشند.

وی آخرین موضوع مورد بحث را خدمات‌دهی به زائرین اربعین بیان کرد و یادآور شد: قرار شد برنامه جامعی برای استان‌های مرزی و سه استان که با مرز فاصله کمتری دارند تدوین شود تا از این فرصت برای مباحث اقتصادی استفاده لازم را ببرند.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایسنا ، تاریخ انتشار23شهریور97، کدخبر: 97062311485، www.isna.ir

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۴۳ - ۱۳۹۷/۰۶/۲۵
0
0
منتظرم که برنامه هاشون رو در مورد سازماندهی به کارهای زائرین اربعین بشنوم...
م.ا75
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۰۹ - ۱۳۹۷/۰۶/۲۸
0
0
امیدواریم هرچه زودتر پول این کشاورز ها پرداخت بشه و مشکلات زیارت کننده ها پرداخت بشه
س.ق76
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین