پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۹۱۷۹۷
تاریخ انتشار : ۲۰ آبان ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۰
رییس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه از تلاش برای توسعه خدمات تخصصی و فوق تخصصی در شهرستان‌ها خبر داد.

شعار سال: دکتر محمودرضا مرادی رییس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه امروز (19 آبان ماه) در مراسم افتتاح فاز تکمیلی بیمارستان شهدای هرسین، با اشاره به وجود ۱۴ متخصص در شهرستان هرسین از تلاش برای افزایش نیروهای تخصصی و فوق تخصصی در این شهرستان و سایر شهرستان ها خبر داد.

وی افزود: با توجه به ضریب بالای اشغال تخت در بیمارستان های مرکز استان و در راستای کاهش آمار مهاجرت از شهرستان ها به مرکز استان به دنبال توسعه خدمات و گسیل نیروهای تخصصی و حتی فوق تخصصی در شهرستان ها هستیم.

مرادی به افتتاح فاز تکمیلی بیمارستان شهدای هرسین اشاره کرد و افزود: افزایش ۳۸ تخت به این بیمارستان در راستای ارائه خدمت بهتر به مردم و استفاده از ظرفیت کامل بیمارستان صورت گرفته است.

وی ‌افزود: اضافه کردن هشت تخت ای سی یو و نیز بخش واحدهای تک نفره زایمان طبیعی با امکانات مناسب تاثیر بسیاری در رفع نیاز مردم شهرستان هرسین خواهد داشت.

مرادی از حمایت نمایندگان استان در جذب نیرو و امکانات تخصصی و فوق تخصصی برای استان تقدیر کردو خواستار پیگیری ویژه آنان در جهت راه‌اندازی بخش های پیوند قلب، کاشت حلزون و پیوند قرنیه در استان شد.

رییس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه خاطرنشان کرد: کرمانشاه با توجه به مرکزیت غرب کشور باید برای گسترش خدمات حوزه سلامت تلاش کند.

مرادی با اشاره به اجرای طرح تحول سلامت گفت: کاهش پرداختی از جیب مردم و افزایش دسترسی مردم به خدمات بهداشتی و درمانی از جمله آثار بارز این طرح است.

فاز تکمیلی بیمارستان شهدای هرسین در راستای استفاده از ظرفیت کامل این بیمارستان، با اعتباری بالغ بر ۱۷ میلیارد ریال به بهره‌برداری رسیده است.

با راه‌اندازی این فاز که شامل بخش های بستری زنان با ۲۰ تخت، بخش اطفال دوم با ۱۲ تخت بستری، بخش مراقبت‌های ویژه دوم با شش تخت و بخش زایمان تک‌نفره یا "ال دی آر" با پنج تخت، تعداد تخت‌های این بیمارستان به ۸۳ تخت افزایش یافت.

بیمارستان شهدای هرسین که با طراحی ۹۶ تختخواب و تعداد ۸۰ تخت مصوب احداث و در سال ۱۳۸۳ به بهره‌برداری رسید تاکنون با ۴۰ تخت و کمتر از نصف ظرفیت خود به بیماران ارایه خدمت می‌کرد که با راه اندازی این فاز به استفاده از ظرفیت خود رسیده و بسیاری از مشکلات مردم را در زمینه درمان مرتفع می‌کند.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایسنا، تاریخ 19 آبان 96،کد مطلب: 96081910883: www.isna.ir


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین