پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۸۳۱۴۰
تاریخ انتشار : ۰۸ مهر ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۹
رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات درمانی آذربایجان غربی از آماده بهره برداری شدن ۱۱ کلینیک تخصصی در استان خبر داد.

شعار سال: جواد آقازاده با بیان اینکه در حال حاضر ۱۶ کلینیک ویژه تخصصی در دو تیپ در حال احداث در سطح استان است افزود: از این تعداد ۱۱ کلینیک ویژه تخصصی آماده بهره برداری است.

وی ادامه داد: برای تجهیز این کلینیک‌ها حدود ۲۰۰ میلیارد ریال اعتبار مورد نیاز است که معاونت درمان دانشگاه در سطح وزارت بهداشت پیگیر تجهیزات کلینیک‌های ویژه تخصصی بوده و به محض تجهیز به بهره برداری می‌رسند.

آقازاده از احداث و راه اندازی یک هزار تخت بیمارستانی و ۵۳۳ مرکز خدمات جامع سلامت و پایگاه سلامت در استان خبر داد و گفت: تعداد ۶۰ مراکز و پایگاه‌های سلامت آماده بهره برداری و ۴۰ طرح عمرانی در حوزه درمانی نیز آماده افتتاح با مسئولان کشوری شده ست.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی اضافه کرد: تاکنون دو هزار و ۳۰۰ میلیارد ریال اعتبار برای تجهیزات پزشکی و راه اندازی تخت‌های ویژه آی سی یو، سی سی یو و ان آی سی یو در سطح استان هزینه شده است.

آقازاده به طرح طرح توسعه بیمارستان امام خمینی (ره) اشاره کرد و افزود: این طرح در زمینی به مساحت ۱۸ هزار متر مربع در حال احداث بوده و بزودی شاهد آماده افتتاح می‌شود.

وی عنوان کرد: همچنین پروژه مجتمع‌های تخصصی و فوق تخصصی که دارای دی کلینیک با پنج اتاق عمل و با ۳۲ تخت است به همراه درمانگاه های تخصصی و فوق تخصصی دارای واحدهای آموزش سلامت و سبک زندگی سالم و پیشگیری از بیماری ها در حال احداث است.

آقازاده در خصوص بیمارستان تخصصی زنان و زایمان در ارومیه نیز گفت: این پروژه در ۲۵ هزار متر مربع و با ۲۲۰ تخت در حال احداث است و تا یک سال و نیم آماده بهره برداری می‌شود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی گفت: از اهداف مهم طرح تحول سلامت کاهش پرداختی از جیب مردم که از ۳۰ درصد به شش درصد و سه درصد کاهش یافت، احداث بخش‌ های بلوک زایمانی با هدف تکریم مادران باردار و توسعه تخت‌ های بیمارستانی در کل استان بود.

آقازاده از احداث مرکز ثبت و تشخیص بیماران سرطانی در مهاباد خبر داد و اظهارداشت: مجوز خرید تعدادی دستگاه برای این مرکز از وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی اخذ شده است که با تجهیز این مرکز راه اندازی آن نیز انجام می‌شود.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ 6 مهر 96، کد مطلب: 4100393: www.mehrnews.com

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین