پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۵۵۲۶۰
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار : ۲۰ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۸:۳۹
وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: هرقدر شاخص های بهداشتی ارتقاء یابد زمینه توسعه بیشتری برای استان فراهم می شود.

شعارسال: دکتر حسن قاضی زاده هاشمی ظهر یکشنبه در جمع مسئولان بهداشت و درمان شهرستان نقده اظهار داشت: در این سفر ۱۰۸ طرح سفر به بهره برداری می رسد که طی سه روز حضورم در استان موفق به بهره برداری همه طرح ها نبوده و پنجشنبه به صورت ویژه مجدد به ارومیه سفر کرده و طرح های این شهرستان را بررسی خواهم کرد.

وی اضافه کرد: در طول دولت تدبیر و امید ۶۵۰ تخت به تعداد تخت های استان که معادل کل عملکرد دولت های گذشته است افزوده شده که با بهره برداری از این طرح های درمانی شاهد افزایش بیش از این تعداد نیز خواهیم بود.

وی با بیان اینکه تلاش داریم در ماه های پیش رو طرح و بسته جدیدی در بخش بهداشت و درمان تعریف نکنیم خاطرنشان کرد: با توجه به مشکلات موجود در دولت، بسته جدیدی تعریف نخواهد شد و تلاش خواهیم کرد تمام تعهدات و برنامه های قبلی وزارت بهداشت در حوزه سلامت انجام شود.

قاضی زاده در خصوص کمبود دستگاه سی تی اسکن در استان افزود: دستگاه های سی تی اسکن و ام آی آر طبق استانداردی که مجلس شورای اسلامی مشخص کرده، طبق جمعیت توزیع می شود اگر در شهرهای استان سطح بندی جمعیت بر اساس استاندارد باشد حتما تامین می شود.

وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی از روز گذشته به آذربایجان غربی سفر کرده است که در دو روز گذشته ابتدا از طرح های بهداشت و درمان شهرهای شمال استان از جمله خوی، چایپاره، چالدران و پلدشت و امروز نیز از طرح های شهرهای جنوب از جمله پیرانشهر، نقده و اشنویه بازدید کرده است.

قاضی زاده شب گذشته در جریان بازگشت سفر خود از شهرهای شمال استان در ارومیه با حضور در روستای طلاتپه مرکز خدمات جامع سلامت طلاتپه را افتتاح کرد.

مرکز خدمات جامع سلامت طلاتپه با اعتباری بالغ بر ۱۵ میلیارد ریال با مساحتی در حدود ۶۰۰ متر مربع احداث شده است، این مرکز شامل پنج خانه بهداشت و ۱۵ روستا است که جمعیتی بیش از ۴۰۰۰ نفر از خدمات این واحد ها بهره مند می شوند.

همچنین قاضی زاده به همراه استاندار و مسئولان آذربایجان غربی از پروژه نیمه تمام بیمارستان ۱۶۰ تختخوابی شهرستان سلماس بازدید و آخرین وضعیت این پروژه را بررسی کرد.

وزیر بهداشت شنبه شب ضمن بازدید از آخرین وضعیت بیمارستان آیت الله خویی اورژانس ۴۵ تختخوابه بیمارستان قمر بنی‌هاشم خوی را نیز افتتاح کرد.


شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته ازخبرگزاری مهر، تاریخ انتشار: 18 شهریور 1397 ، کدخبر: 4398339،www.mehrnews.com

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۲۷ - ۱۳۹۷/۰۶/۲۰
0
0
ا.ف75
اینکه در استان های ترک زبان ما داره این همه رشد رخ میده باید الگوی سایر استان ها قرار بگیره
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۲۷ - ۱۳۹۷/۰۶/۲۰
0
0
خداروشکر این روزها اخبار خوبی از دو استان آذربایجان میشنویم
م.ا75
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۳:۰۵ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۱
0
0
متاسفانه بسیاری از داروها نایاب هستند و در این زیمنه هم باید توجه خاصی بشود.م.ق71
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین