پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۵۵۵۷۴
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۲۱ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۹:۲۱
فرماندار شاهین‌دژ گفت: طرح تحول نظام سلامت سبب نوسازی و بهسازی فضای درمانی در شاهین‌دژ شده و تاکنون بیش از ۲۲ میلیارد تومان برای حوزه‌های مختلف بهداشت و درمان این شهرستان تخصیص‌یافته است.

شعارسال: حسین عباسی، بابیان اینکه با اجرایی شدن طرح تحول نظام سلامت، 2 درمانگاه تخصصی، طرح توسعه بیمارستان شهید راثی و ساخت آزمایشگاه تخصصی در این شهرستان انجام‌شده است، اظهار داشت: درمانگاه تخصصی شماره یک سال گذشته به بهره‌برداری رسید و درمانگاه شماره 2 امسال افتتاح خواهد شد.

فرماندار شاهین‌دژ تصریح کرد: طرح توسعه بیمارستان شهید راثی که از برنامه‌های طرح تحول نظام سلامت در این شهرستان است، از پیشرفت فیزیکی مناسبی برخوردار شده است و تا پایان امسال به بهر برداری می‌رسد.

عباسی افزود: با تکمیل طرح‌های اجرایی هیچ مشکلی در حوزه درمان ازنظر فضای درمانی و بهداشتی وجود نخواهد داشت اما در برخی حوزه‌ها ازجمله تجهیزات درمانی در صورت بروز مشکل، برطرف خواهد شد.

وی در مورد رضایت مردم شاهین‌دژ از وضعیت بهداشت و درمان این شهرستان اظهار داشت: نظرسنجی‌های انجام‌شده در حوزه‌های مختلف حاکی از رضایتمندی عمومی از طرح تحول نظام سلامت در کل کشور است و در این شهرستان نیز این مهم با بررسی‌های میدانی به خوبی قابل‌لمس است که مردم نسبت به گذشته از خدمات ارائه‌شده رضایت دارند.

فرماندار شاهین‌دژ به تغییرات بزرگی که طرح تحول نظام سلامت در وضعیت درمانی و بهداشتی جامعه به وجود آورده است، اشاره کرد و افزود: کاهش هزینه‌های درمانی، نوسازی مراکز بهداشتی و درمانی، ساخت مراکز جدید درمانی، اختصاص پزشکان متخصص مقیم و غیر مقیم در شهرستان‌ها، ساخت مراکز بهداشتی در مناطق روستایی و تجهیز مراکز از فعالیت‌های این طرح است.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار: 19 شهریور 1397 ، کد خبر: 1824551 ، www.tasnimnews.com

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۰۰ - ۱۳۹۷/۰۶/۲۲
0
0
واقعا طرح نوسازی و بهتر کردن فضاهای درمانی برای همه ی شهرها لازمه. چیزی که همه مردم لزومش رو وقتی در مراکز درمانی قرار میگیرن لازم میدونن
م.ا75
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۳:۱۹ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۱
0
0
این مقدار زیادیه ولی متاسفانه مردم نمیتونن ببینین کجاها خرج میشه .م.ق71
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین