پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۹۱۹۱۱
تاریخ انتشار : ۲۱ آبان ۱۳۹۶ - ۰۳:۴۸
استاندار کرمانشاه از مدیران استان خواست در فرصت باقیمانده تا تقدیم لایحه بودجه سال 1397 به مجلس، برای جذب بیشتر اعتبارات تلاش مضاعف کنند.

شعار سال: استاندار کرمانشاه از مدیران استان خواست در فرصت باقیمانده تا تقدیم لایحه بودجه سال 1397 به مجلس، برای جذب بیشتر اعتبارات تلاش مضاعف کنند.

 هوشنگ بازوند در جلسه شورای برنامه‌ریزی استان کرمانشاه که صبح امروز (20 آبان) در استانداری کرمانشاه برگزار شد، با اشاره به تحویل لایحه بودجه سال 97 به مجلس شورای اسلامی تا 20 آذر اظهار کرد: فرصت باقیمانده در واقع شب قدر مدیران استان است و انتظار می رود با تلاش های مدیران استان شاهد وضعیت بهتر تخصیص اعتبارات به استان کرمانشاه به نسبت سایر استان‌ها در بودجه سال 97 باشیم.

وی با اشاره به اینکه 44 درصد بودجه کشور از ردیف شناور است، افزود: این به این معنا است که 44 درصد بودجه کشور از طریق لابی و چانه زنی بدست می آید که این مهم ضرورت چانه زنی برای جذب اعتبارات بیشتر از سوی مدیران استانی در فرصت باقیمانده را نشان می‌دهد.

استاندار کرمانشاه افزود: اگر در 20 روز باقیمانده همه مدیران استانی برای جذب اعتبارات بیشتر به تهران بروند و بتوانیم اعتبارات بیشتری از بودجه سال 97 به استان اختصاص دهیم، می توانیم ادعا کنیم موفق عمل کرده‌ایم.

بازوند با بیان اینکه یکی از شاخص های ارزیابی مدیران استان جذب اعتبارات بیشتر ملی و استانی است، گفت: باید بتوانیم تا 20 آذر سهم بیشتری از بودجه سال 97 را به خود اختصاص دهیم، وگرنه دیگر کاری از ما ساخته نخواهد بود، چراکه با رفتن لایحه بودجه به مجلس عملا امکان تغییر چندانی وجود ندارد.

بازوند با تاکید بر اینکه مدیران استان کرمانشاه باید مطالبات استان را به گوش وزرا و مسئولین کشوری برسانند، گفت: نباید فرصت بودجه سال 97 را از دست بدهیم، چراکه در استان کرمانشاه مجال، فرصت سوزی نداریم.

استاندار کرمانشاه با بیان اینکه پیگیری مطالبات استان از مسئولین کشوری سبب خواهد شد تا شاهد رشد اعتبارات ملی، استانی و حتی هزینه ای استان باشیم، از مدیران استان کرمانشاه خواست تا وزرا را نسبت به مطالبات استان حساس کنند.

بازوند بیان کرد: مسئولین استان کرمانشاه باید با تعریف پروژه های با ماهیت ملی و پیگیری این پروژه ها از طریق وزارتخانه متبوع خود، استانداری و نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی، پیگیر دریافت اعتبارات بیشتر از بودجه سال آینده باشند.

مقام ارشد اجرایی استان کرمانشاه همچنین با تاکید بر اینکه مصوبات سفر قام معظم رهبری و ریاست جمهوری مطالبات جدی استان هستند، اظهار کرد: مردم هم از طریق فضای مجازی و رسانه ها پیگیر اجرایی شدن این مطالباتبوده و انتظار اجرایی شدن این مصوبات را دارند.

بازوند سپس با اشاره به اجرایی شدن طرح توسعه و تسهیل سرمایه گذاری در شرق و غرب کشور اظهار کرد: با وجودی که شرق کشور توانسته از این طرح استفاده کند، اما متاسفانه غرب کشور و استان های غربی نظیر آذربایجان غربی، ایلام، کرمانشاه و کردستان تاکنون از این طرح استفاده زیادی نکرده اند.

استاندار کرمانشاه با بیان اینکه استان کردستان از 21 شهریور ماه امسال استارت خوبی برای استفاده از این طرح زده افزود: استان کرمانشاه نیز با یک وقفه کوچک استارت کار را زده که باید با تلاش مضاعفی در این زمینه ورود کنیم.

بازوند با اشاره به جلسه هفته گذشته‌اش با مسئولین وزارت کشور اظهار کرد: در این جلسه قرار شد تا دوشنبه همین هفته چندین پروژه با ماهیت ملی در استان کرمانشاه برای بررسی در شورای توسعه استان کرمانشاه به ریاست وزیر کشور به منظور ارائه نتایج آن به ریاست جمهوری مطرح شود که امیدواریم این اتفاق بتواند در رشد اعتبارات ملی، استانی و هزینه ای استان اثرگذار باشد.

استاندار کرمانشاه در ادامه این نشست با تاکید بر لزوم خدمات رسانی مطلوب اپراتورهای تلفن همراه در استان، اظهار کرد: خیلی از نقاط در محورهای اصلی جاده‌های استان فاقد پوشش شبکه‌ای مناسب هستند که این وضعیت قابل قبول نیست.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری دانشجویان ایران ، تاریخ انتشار 20 آبان 96، کدمطلب:96082011147، www.isna.ir


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین