پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۸۷۹۵۸
تاریخ انتشار : ۰۱ آبان ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۹
استاندار کرمانشاه گفت: مدیرانی که قبول مسئولیت کرده اند باید ریسک پذیر باشند.

شعار سال: هوشنگ بازوند در نشست کارگروه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان، اظهار کرد: امسال توسط مقام معظم رهبری به عنوان سال تولید و اشتغال نامگذاری شده و تمام دستگاه های اجرایی و نظارتی در قبال تحقق این شعار مسؤلیت دارند و هیچ دستگاهی نمی تواند در این زمینه از خود رفع مسئولیت کند.

وی با تاکید بر لزوم ریسک پذیری مدیران، گفت: هرشخصی مدیر می شود باید ریسک پذیر باشد و نباید به بهانه احضار توسط نهادهای نظارتی از تسهیل گری و رفع موانع تولید امتناع کند. این بهانه ها قابل پذیرش نیست، زیرا دستگاه های نظارتی هم حامی رونق تولید و اشتغال هستند.

استاندار کرمانشاه با اشاره به نیاز استان به ایجاد اشتغال، گفت: با این رویه ها که برخی مدیران در پیش گرفته اند، اشتغال ایجاد نمی شود.

بازوند با بیان اینکه سیاست یک بام و دو هوای برخی مجموعه ها و سازمان ها در استان قابل قبول نیست، افزود: همان مساعدت هایی که در استان هایی مانند اراک و اصفهان در قبال صنعتگران صورت می گیرد، در کرمانشاه نیز باید انجام شود.

وی اظهار کرد: روند اعمال قانون و مقررات در همه کشور برای تولیدکنندگان باید یکسان باشد. برخی مجموعه ها می خواهند این قانون را تنها برای کارآفرین کرمانشاهی اعمال کنند که این رویه قابل قبول نیست.

استاندار کرمانشاه به نقشی که بانک های استان در ایجاد اشتغال می توانند داشته باشند نیز اشاره کرد و گفت: بانک های استان باید همچون بانک های دیگر استان ها به کارآفرینان کمک کنند تا به تولید ادامه دهند و شاهد بیکاری جوانان نباشیم.

وی با بیان اینکه واحدهای تولیدی در کشور و استان در رکود به سر می برند، گفت: همه باید کمک کنیم تا واحدهای تولیدی از این شرایط عبور کنند و شاهد رونق تولید باشیم.

بازوند همچنین با لازم الاجرا دانستن مصوبات کارگروه تسهیل، اظهار کرد: اگر دستگاهی از اجرای مصوبات کارگروه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید شانه خالی می کند، دستگاه ها این موارد را به شکل مکتوب اعلام کنند تا به معاون اول رییس جمهور منعکس کنیم.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایسنا، تاریخ 30 مهر 96، کد مطلب: 96073016754:www.isna.ir


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین