پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 19
کد خبر: ۹۱۹۴۱
تاریخ انتشار : ۲۱ آبان ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۱
امام جمعه شهرری گفت: عربستان بعد از شکست در سوریه به دنبال راه اندازی نقشه ای شوم و توطئه ای جدید در کشور لبنان است.

شعار سال: حجت الاسلام سید علی شاهچراغی در خطبه های این هفته نماز جمعه شهرری، استعفای سعد حریری را توطئه ای از سوی سعودی ها دانست و گفت: عربستان سعودی با پشتیبانی رژیم صهیونیستی این بار به دنبال ماجراجویی جدید در لبنان است.
وی ادامه داد: استعفای سعد حریری و درخواست خروج مردم عربستان، امارات و بحرین نیز در همین راستا صورت گرفته است و به نظر می رسد عربستان به دنبال اختلافات داخلی در لبنان است.
وی خاطرنشان کرد: سعودی ها بدانند که کشور لبنان ،کشور دو دهه قبل نیست که بتوانند در آنجا آشوبی جدید راه اندازی کنند.
امام جمعه شهرری اظهار کرد: امروزه در کشور لبنان شخصی قدرتمند با جریانی نیرومند و مردمی که هماهنگی خوبی هم با دولت لبنان را دارد بر سرکار است.
وی تصریح کرد: ورود سعودی به لبنان با نابودی سعودی ها همراه است.
وی ادامه داد: دلایل مختلفی وجود دارد که کشورعربستان در حال فروپاشی است؛ چرا که دزدها به جان همدیگرافتاده اند و به امید خدا درآینده ای نزدیک خون مردم یمن با فروپاشی عربستان پایمال نخواهد شد.
وی درادامه با بیان اینکه آسان گیری امورزندگی نشاندهنده تقوی است، افزود: به هر میزان که بر دیگران آسان بگیریم به همان میزان هم خداوند بر ما آسان می گیرد.
وی خاطرنشان کرد: خداوند دین را برای ما آسان گرفته است و این بشر است که دین را به سختی ترویج می دهد چرا که رعایت احکام الهی احتیاجی به سختی و فشار ندارد.
وی مشکل گشایی را یکی از برکات نماز عنوان کرد و افزود: باید این برکات نماز را برای جوانان تفهیم کنیم و در این صورت است که جوانان به سمت نماز سوق پیدا می کنند.
وی بیان کرد: با وسواسی کردن وضو، غسل و طولانی خواندن نماز، جوانان را از مساجد دور نکنیم.
وی در ادامه با بیان اینکه خداوند حادثه اربعین را خلق کرد، افزود: تجمیع عزاداران اربعین، پیروزی خون بر شمشیر و پیروزی امام حسین(ع) بود.
وی یادآورشد: باید از مسئولان کشورعراق تشکر کرد که مراسم اربعین را در کمال آرامش و امنیت برگزار کردند.
وی به راهپیمایی جاماندگان اربعین حسیینی هم اشاره کرد و گفت: حضور بالغ بر دو میلیون نفر از مردم تهران در حرم عبدالعظیم الحسنی(ع) نشاندهنده معنوی بودن مردم و پایبندی به دین و ولایت است.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایرنا، تاریخ 19 آبان 96،کد مطلب: 82725357: www.irna.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین