پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 27
کد خبر: ۹۲۲۷۰
تاریخ انتشار : ۲۲ آبان ۱۳۹۶ - ۱۸:۴۴
عضو هیئت رئیسه پنجمین دوره شورای اسلامی تهران گفت:۱۱ مجتمع تجاری در دو منطقه ۱۱ و ۱۲ که ایمنی آنها پایین است شناسایی و برای آنها اخطارهای لازم نیز صادر شده است. زهرا نژادبهرام عضو هیئت رئیسه پنجمین دوره شورای اسلامی شهر تهران در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان؛ اظهار داشت:
شعارسال: عضو هیئت رئیسه پنجمین دوره شورای اسلامی تهران گفت:۱۱ مجتمع تجاری در دو منطقه ۱۱ و ۱۲ که ایمنی آنها پایین است شناسایی و برای آنها اخطارهای لازم نیز صادر شده است. زهرا نژادبهرام عضو هیئت رئیسه پنجمین دوره شورای اسلامی شهر تهران در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان؛ اظهار داشت: شورای اسلامی شهر تهران پس از حادثه‌ ساختمان پلاسکو، مصوب کرد تا تمام ساختمان‌های مشابه پلاسکو شناسایی شوند.

نژادبهرام ادامه داد: براساس مصوبه فوق مقررشد تا پس از شناسایی ساختمان‌های تجاری نا ایمن، اخطارهای لازم به مالکان واحد‌های تجاری آن مجموعه‌ها و مدیریت آنها ابلاغ شود.وی اضافه کرد: مجتمع تجاری نبوت در شرق تهران، یکی از چندین مجتمعی بود که به دلیل ناایمن بودن توسط نیروی انتظامی تعطیل و فعالیت کسبه آن متوقف شده است و روند برخورد با سایر متخلفین در این حوزه با جدیت دنبال می شود.

عضو هیئت رئیسه پنجمین دوره شورای اسلامی شهر تهران تصریح کرد: براساس پیگیری‌ها و تحقیقات صورت گرفته از سوی اعضای شورای شهر، ۱۱ مجتمع تجاری در دو منطقه ۱۱ و ۱۲ که ایمنی آنها پایین است شناسایی و اخطارهای لازم نیز صادر شده است. نژاد بهرام خاطرنشان کرد: بنده در ابتدای کار شورای پنجم، نسبت به ایمنی سازی ساختمان‌های ناایمن تذکر دادم و نسبت به وضعیت فعلی حاکم بر آنها که وضعیتی نگران کننده است، هشدار دادم. وی یادآور شد: از میان ساختمان‌های نامبرده تنها یک مجموعه، یعنی مجتمع تجاری آلومینیوم به ایمن سازی و رفع نواقص موجود اقدام کرده است. وی ادامه داد: بیش از ۳ ماه است که کار ایمن سازی مجتمع تجاری آلومینیوم آغاز شده و ایمن سازی آن همچنان ادامه دارد. نژاد بهرام گفت: مالکان و مدیران مجتمع‌های تجاری شناسایی شده، باید توجه داشته باشند که اگر به ایمن‌سازی ساختمان اقدام نکنند با آنها برخورد می شود و شهرداری با حکم قضایی به این مسئله ورود می‌کند. وی تاکید کرد: مجتمع‌های تجاری متخلف که فاقد ایمنی لازم برای فعالیت و کسب و کار خود هستند به زودی توسط نیروی انتظامی و با حضور برخی از اعضای شورای شهر به عنوان ناظر تعطیل می‌شوند. وی تصریح کرد: مالکان واحد‌های تجاری باید به تامین ایمنی ساختمانی که اجاره می‌دهند به اندازه اجاره بهایی که دریافت می‌کنند اهمیت بدهند و در قبال جان و مال کسبه و مردمی که برای خرید به مجتمع‌های تجاری می آیند، سهل‌انگاری نکنند.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت تی نیوز، تاریخ انتشار: 20 آبان 1396، کدخبر: 5f5e98475656، www.tnews.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین