پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۹۲۳۳۵
تاریخ انتشار : ۲۳ آبان ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۹
عربستان سعودی به رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین گفته است یا طرح «صلح» آمریکا را بپذیرد یا استعفا کند.

شعارسال : روزنامه تایمز آو اسرائیل به نقل از کانال ده تلویزیون رژیم صهیونیستی نوشت: عربستان سعودی به محمود عباس، رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین، گفته است طرح صلح دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا، را بپذیرد یا استعفا کند.

بر اساس این گزارش، ریاض هفته گذشته پس از فراخواندن ناگهانی عباس، به رئیس تشکیلات خودگردان دستور داده است از ایران دوری کند و روابطش را با حزب‌الله لبنان قطع کند.

شایان ذکر است، محمود عباس، رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین، 15 آبان برای دیدار رسمی از عربستان وارد ریاض شد. او در حالی وارد ریاض شد که پس از توافق اخیر میان دو جنبش بزرگ فتح و حماس برای حل مشکلات و تنش‌های داخلی فلسطین، جنبش حماس مسئولیت کنترل گذرگاه‌های نوار غزه را که بیش از ۱۰ سال در کنترل این گروه قرار داشتند، به تشکیلات خودگردان فلسطین واگذار کرد.


شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از جامعه خبری تحلیلی الف ، تاریخ انتشار:22 آبان 1396، کدخبر: 3960822130، www.alef.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین