پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۹۲۴۵۹
تاریخ انتشار : ۲۳ آبان ۱۳۹۶ - ۰۸:۲۵
مدیر روابط عمومی شرکت توزیع برق گفت: خاموشی‌های لرستان برطرف شده‌اند.

شعارسال: مجید امرایی اظهار کرد: در پی زلزله شب گذشته برق برخی از مناطق شهری و روستایی استان قطع شد. بلافاصله نیروهای اجرایی شرکت توزیع برق استان در محل حاضر و به رفع مشکل قطعی پرداختند.

امرایی خاطرنشان کرد: طی این حادثه ۴۷ فیدر در شهرستان‌های کوهدشت، پلدختر و خرم‌آباد قطع شد که مشکل آنها در کمتر از دو ساعت برطرف شد.

مدیر روابط عمومی شرکت توزیع برق لرستان با بیان اینکه هم‌اکنون مشکل خاصی در زمینه قطعی برق نداریم، افزود: خوشبختانه هیچ‌گونه آسیبی به تاسیسات برق استان وارد نشده است. نیروهای اجرایی این شرکت در حال آماده‌باش هستند تا در صورت بروز مشکل، اقدامات لازم را انجام دهند.

یکشنبه شب زمین لرزه ای به بزرگی 7.3 ریشتر در مرز کرمانشاه با کشور عراق رخ داده و کانون این زمین لرزه در مرز کرمانشاه و در امتداد ایران بوده است. این زمین لرزه از شمال غربی تا جنوب غربی ایران احساس شده است.

سایت شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری ایسنا، تاریخ انتشار: 22آبان1396 ، کدخبر: 96082212723: www.isna.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین