پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۹۲۵۸۶
تاریخ انتشار : ۲۴ آبان ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۹
مدیر شرکت پخش فرآورده‌های نفتی اصفهان گفت: در صورت نیاز و کمبود سوخت در مناطق زلزله زده غرب کشور آماده انتقال سوخت به این مناطق هستیم.

شعار سال: حسین صادقیان پیرامون کمک سوختی به مناطق زلزله زده غرب کشور اظهار داشت: کرمانشاه دارای پالایشگاه است و توزیع سوخت هم توسط مناطق پخش و نواحی تابعه انجام می‌گیرد.

وی به دستور وزیر نفت به تمام دستگاه‌های مربوطه در راستای کمک سوخت به مناطق زلزله‌زده اشاره کرد و افزود: طبق نامه وزیر نفت برای کاهش درد و رنج آسیب‌دیدگان، بر تمامی نهادهای زیر مجموعه وزارت نفت، تکلیف است که با نهایت کوشش خود به یاری آسیب دیدگان شتافته و خدمات رسانی در بخش‌های مربوطه را نیز به بهترین شکل ممکن دنبال کنند.

مدیر شرکت پخش فرآورده‌های نفتی اصفهان گفت: از این رو در صورت نیاز و کمبود سوخت در مناطق زلزله زده، اصفهان آماده کمک‌رسانی سوختی به این مناطق است.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار 23 آبان 96، کد مطلب: 1572661 ، www.tasnimnews.com


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین