پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۹۲۸۴۹
تاریخ انتشار : ۲۵ آبان ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۹
با برنامه ریزی انجام شده برای ارتقا و بهبود سامانه های ضبط مکالمات هوانوردی فرودگاه های کشور، فرودگاه جهرم مجهز به رکوردر HCLS3000-IMB206 شد.

شعار سال: با برنامه ریزی انجام شده برای ارتقا و بهبود سامانه های ضبط مکالمات هوانوردی فرودگاه های کشور، فرودگاه جهرم مجهز به رکوردر HCLS3000-IMB206 شد.

سامانه جدید که تولید شرکت ایرانی مهندسی تذرو افزار است، توسط پرسنل واحد نصب و نگهداری تجهیزات ارتباطی اداره کل ارتباطات و ناوبری و واحد الکترونیک فرودگاه شیراز در فرودگاه جهرم نصب و عملیاتی شد.

از جمله مزایای سامانه جدید ضبط مکالمات هوانوردی نسبت به سامانه قبلی می توان به برطرف شدن مشکل آرشیوگیری سامانه قبلی (DVD RAM DRIVE) با جایگزینی RDX DRIVE بر روی سامانه جدید، افزایش ظرفیت آرشیوگیری از 9.4GB به 320GB ، استفاده از سرورهای به روز و پرقدرت IMB206 با نرم افزار جدید و برطرف شدن اشکالات نویز و تداخل رکوردر پیشین اشاره کرد.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت پرواز خبر ، تاریخ انتشار 24 آبان 96، کدمطلب: 3972492 ، www.airlinepress.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها -دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین