پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۹۳۵۷۵
تاریخ انتشار : ۲۹ آبان ۱۳۹۶ - ۰۰:۲۷
معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز از آمادگی مراکز درمانی در برابر بحران تنفسی پس از نخستین بارش‌های پاییزی خبر داد.

شعار سال: دکتر مهران ورناصری در خصوص تمهیدات دانشگاه علوم پزشکی اهواز در خصوص بحران تنفسی همزمان با نخستین بارش پاییزی اظهار کرد: در دانشگاه جندی شاپور از مدت‌ها قبل برای امور درمانی در زمان بروز این مشکلات تنفسی هماهنگی‌ها انجام و تمهیدات لازم اندیشیده شده است.

وی ادامه داد: در سال گذشته نیز یک سمینار و مانور آمادگی در برابر بحران تنفسی پس از اولین بارش‌های پاییزی در اهواز برگزار شد. تاکنون کلیه اموزش‌های لازم به کادر درمانی اعم از پزشکان عمومی و پرستاران در این زمینه ارائه شده و الگوریتم سیر درمانی برای بیماران این مشکلات تنفسی دچار می‌شوند، در تمامی بیمارستان‌ها نصب شده است.

ورناصری عنوان کرد: در حال حاضر هم در اورژانس‌ها و هم در کلیه بیمارستان‌های سطح شهر اهواز، آمادگی کامل برای مقابله با مشکلات تنفسی وجود دارد و اطلاع رسانی‌های لازم نیز به شهروندان از طریق تبلیغات محیطی در سطح شهر، صدا و سیما و دیگر رسانه‌ها انجام شده است.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایسنا، تاریخ انتشار 27 آبان 96، کد مطلب: 96082715868 ، www.isna.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین