پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۹۳۹۸۳
تاریخ انتشار : ۰۱ آذر ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۰
دستیار و مشاور عالی فرمانده کل قوا گفت: بر اساس گزارش مطالعاتی که چند سال قبل توسط امریکا با عنوان جهان تا سال ۲۰۳۰ منتشر شد تا سال ۲۰۳۰ رژیمی با عنوان آل سعود در خاورمیانه وجود نخواهد داشت و در این گزارش احتمال تجزیه عربستان را هم داده‌اند.

شعارسال: سردار صفوی در همایش بسیجیان مرکز مقاومت بسیج سازمان اوقاف و امور خیریه اظهار کرد: مبنای بسیج بر اساس نظر جهادی پایه ریزی شده است ، جهاد فرهنگی ،‌جهاد علمی ،‌جهاد دفاعی و امنیتی ، جهاد سازندگی و همه این جهاد ها در راه خدا و فی سبیل الله و با حداقل هزینه و با حداکثر بهره بود و تماما به نفع مردم و مستضعفان اتفاق افتاد.


وی افزود: کارکردها و عظمت حماسه های بسیج در طول ۴۰ سال گذشته در ایران بر کسی پوشیده نیست و در یک جمله بایستی گفت اگر تفکر بسیجی و فداکاریها و رشادتهای بسیجیان نبود ایران هم نبود.

صفوی اضافه کرد: تفکر بسیجی از حوزه جغرافیایی ایران به منطقه غرب اسیا منتشر شده است و در سال ۶۲ جوانان و شیعیان لبنان مقاومت اسلامی لبنان یا حزب الله را با کمک سرداران بزرگی همچون حاج احمد متوسلیان شکل دادند و هم اکنون نیز پس از ۳۴ سال ،‌عملکرد این تشکل قدرتمند یعنی حزب الله لبنان را در مقابله با رژیم صهیونیستی و ایجاد ارامش و امنیت برای مردم لبنان مشاهده می کنید.


وی با اشاره به سخنان رهبر شجاع حزب الله لبنان در پاسخ به بیانیه وزرا خارجه اتحادیه عرب گفت: حقیقتا این ننگ بزرگی است برای برخی از دولتهای عربی که نوکر دلارهای عربستان سعودی باشند و حزب الله را تروریست بنامند.


دستیار و مشاور فرمانده کل قوا با اشاره به پیروزی‌های اخیر جبهه مقاومت در سوریه گفت: این قدرت بسیج مردمی سوریه بود که با مستشاران نظامی ایران بیش از ۷۰ هزار نیروی بسیجی سوریه را در کنار ارتش سوریه برای مقابله و آزاد سازی مناطق اشغال شده همچون حلب، دیرالزور و رقه و دیروز آزاد سازی بوکمال ، آخرین منطقه استقرار داعشی ها به پیروزی رساند.

وی اضافه کرد: این تفکر بسیجی به سوریه رفت و به کمک دولت و ملت و ارتش سوریه باعث شکست ائتلاف آمریکایی و صهیونیستی سعودی شد.

صفوی افزود: تفکر بسیجی و تجربه بسیج در ایران توسط نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و فرمانده دلاور آن سرلشکر حاج قاسم سلیمانی بنا به در خواست دولت عراق به عراق رفت و بیش از بیست تیپ حشد الشعبی عراق را تشکیل داد و باعث نجات بغداد ، سامرا و موصل و اربیل و همچنین خنثی شدن توطئه تجزیه شمال عراق و تصرف مناطق نفتی کرکوک تا مرز ترکیه شد.


وی گفت: این تفکر بسیجی رژیم صهیونیستی را برای همیشه در ایجاد یک فتنه جدید در منطقه شکست داد.

صفوی اضافه کرد: تفکر بسیجی در یمن نیروهای مردمی و جهادی شمال یمن یعنی حوثی ها را شکل داد که حوثی ها با کمک مکتب جهاد و مقاومت به مقابله با تجاوز پادشاهی سعودی و قتل عام مردم بی گناه یمن پرداخته اند.


وی ادامه داد: میلیونها کودک یمنی  در معرض بیماری وبا و مرگ ناشی از بیماری و کمبود غذا بسر می برند ، چرا اجلاس وزراء اتحادیه عرب یک حکم در محکومیت این همه قساوت و جنایت عربستان سعودی نداده است و سکوت مرگبار کرده است.


صفوی با اشاره به گزارش مطالعاتی امریکائیها و انتشار آن گفت: بر اساس گزارش مطالعاتی که چند سال قبل توسط امریکا با عنوان جهان تا سال ۲۰۳۰ منتشر شد تا سال ۲۰۳۰ رژیمی با عنوان آل سعود در خاورمیانه وجود نخواهد داشت و در این گزارش احتمال تجزیه عربستان را هم داده‌اند.

مشاور عالی مقام معظم رهبری گفت: همه ما مسلمین نسبت به تمامیت سرزمین حجاز و دفاع ازمکه و مدینه متفق القول هستیم، لیکن این آمریکائیها و صهیونیستها هستند که می خواهند حاکمان سعودی را با اعمال مستبدانه خودشان و با ظلم و تجاوز و توطئه خودشان به سمت نابودی بکشانند.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایسنا، تاریخ انتشار30آبان 96، کد خبر:96083017487 ، www.isna.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین