پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۸۱۶۳۰
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۳۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۰
مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا: مردم آمریکا ترامپ را احمق‌ترین و منفورترین رئیس جمهور طول تاریح این کشور می دانند.

شعارسال: مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا با بیان این مطلب در حاشیه اجلاسیه شهدا و ایثارگران بهداشت و درمان استان سمنان گفت: خود مردم آمریکا هم به این امر واقفند که رئیس جمهور کشورشان احمق ترین و منفورترین رئیس جمهور طول تاریخ این کشور است.

سردار سرلشگر سیدیحیی صفوی افزود: سخنان ابلهانه، دروغ گویی های بزرگ رئیس جمهور آمریکا و مطالب غیرحقوقی که در بین سران    193کشور جهان و در مقابل انظار چند میلیارد نفر در جهان بیان کرد، نشان داد که ترامپ به هیچ یک از قراردادهای بین المللی از جمله توافق برجام که یک توافق بین چندین کشور است پایبند نیست.


مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا گفت: ترامپ، ایران را به حمایت از تروریسم متهم کرد در حالی که همه مردم جهان می دانند که تروریست های داعش، جبهة النصره و جریان های نفاق در ایران از حمایت های آمریکا بهره مند بوده و هستند.
سردار سرلشگر صفوی خاطرنشان کرد: حمایت از جنگ طلبی در یمن، فروش 400میلیارد دلاری تسلیحات و قرارداد با عربستان سعودی درباره تسلیحات نظامی که ترامپ در مطالب خود در سازمان ملل متحد اشاره کرد به خود آمریکا برمی گردد نه به ایران.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری صدا و سیما، تاریخ انتشار 30شهریور 96، کد خبر: 1816182، www.iribnews.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
سپیده
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۲۳ - ۱۳۹۶/۰۶/۳۱
0
0
داشتن رئیس جمهوری مثل ترامپ برای آمریکا یه عذاب الهی محسوب میشه . خدا به مردم شون صبر بده
شیرین
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۳۴ - ۱۳۹۶/۰۷/۰۱
0
0
خیلی جالبه که شخصی مثل ترامپ تونسته رییس جمهور بشه اما هنوز نتونسته طرز صحبت کردنش یاد بگیری. ن
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین