پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۸۱۴۶۶
تاریخ انتشار : ۳۰ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۸:۴۴
رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: تمدید تعلیق تحریم‌های هسته‌ای ایران از الزامات برجام است و این موضوع نشان از تغییر رویکرد ترامپ به توافق هسته‌ای نیست.

شعار سال: علاءالدین بروجردی رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی درباره ارزیابی تمدید تعلیق تحریم‌های هسته‌ای ایران برای یک دوره 120 روزه دیگر از سوی دولت ترامپ، گفت: چنین اقدامی رخداد خاصی نیست و بر اساس روال گذشته دولت قبلی آمریکا انجام شده است.

وی افزود: اگر آمریکایی ها تمدید تعلیق تحریم‌های هسته‌ای ایران را انجام نمی دادند به معنای نقض کامل برجام محسوب می شد؛ باید اذعان کرد که این امر عبارت است از بازگشت تحریم های تعلیق شده که در عرصه روابط بین الملل مخالفت صریح با برجام تلقی می شود.

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی همچنین تصریح کرد: عدم تعلیق تحریم ها به معنی نقض فاحش و آشکار سندی است که ایالات متحده آمریکا در برجام امضا کرده است.

بروجردی در ادامه خاطرنشان کرد: باید یادآور شد که عدم تمدید تعلیق تحریم‌های هسته‌ای ایران به ضرر ایالات متحده آمریکا تمام خواهد شد.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری فارس، تاریخ 29 شهریور 96، کد مطلب: 13960629000261: www.farsnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین