پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۸۱۳۸۶
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار : ۳۰ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۷
«آن‌ها دموکراسی نمایشی دارند، از حماس و حزب الله علیه کشورهای عربی استفاده می‌کنند، سوریه و یمن را بی‌ثبات کرده‌اند و موشک‌های خطرناک می‌سازند.»

شعارسال:رئیس‌جمهور نامتعادل آمریکا از فرصت نطق خود در مجمع عمومی سازمان ملل متحد برای لفاظی و اتهام‌زنی به ایران استفاده کرد و برجام را توافقی توصیف نمود که "مایه شرمساری" آمریکاست.

دونالد ترامپ ضمن "دیکتاتور" قلمداد کردن مسؤولان کشورمان، وقیحانه گفت: «وقت مقابله با ایران که تنها صادراتش خشونت و جنایت بوده، فرا رسیده است. آن‌ها دموکراسی نمایشی دارند، از حماس و حزب الله علیه کشورهای عربی استفاده می‌کنند، سوریه و یمن را بی‌ثبات کرده‌اند و موشک‌های خطرناک می‌سازند.»

وی ادامه داد: «توافق هسته‌ای با ایران، بدترین توافق یکطرفه و مایه شرمساری آمریکاست و البته فصل آخر نیست. دولت ایران باید حمایت از تروریسم را متوقف کند و به تغییر تن دهد. ما نمی‌توانیم به توافقی پایبند بمانیم که از آن به‌عنوان پوششی برای دستیابی به سلاح اتمی بهره‌برداری شود.

ترامپ همچنین از شعارهای "مرگ بر آمریکا" و "مرگ بر اسرائیل" مردم ایران به‌شدت ابراز ناخرسندی کرد

بر پایه گزارش تکمیلی جام نیوز، بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی که همراه با همسرش پای سخنرانی ترامپ نشسته بود، از گفته‌های ضدایرانی رئیس‌جمهور آمریکا استقبال کرد و اظهار داشت: «در ۳۰ سالی که با سازمان ملل سروکار دارم، هیچ وقت سخنانی تا این حد شجاعانه، شاخص و صریح نشنیده بودم.»

بسیاری از کارشناسان مستقل در اروپا و آمریکا با تخطئه محتوا و ادبیات سخنرانی ترامپ در مجمع عمومی سازمان ملل، رویکرد وی را «تند»، «غلط»، «ناشی از خطای استراتژیک»، «تهدیدآمیز»، «خطرناک»، «شبیه به منطق هیتلر» و... توصیف نموده‌اند.

کاربران ایرانی فضای مجازی نیز با هشتگ #ShutUpTrump (خفه شو ترامپ) درحال پاسخ دادن به سخنان توهین‌آمیز رئیس‌جمهور آمریکا علیه کشورمان هستند.

شعارسال، با اندکی تلخیص واضافات برگرفته از سایت جام نیوز ،تاریخ انتشار29شهریور96،کدخبر: 831459، www.jamnews.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
محمدی
Iran, Islamic Republic of
۲۱:۴۳ - ۱۳۹۶/۰۶/۳۰
0
0
واقعا جای تاسف داره که ترامپ تونسته رئیس جمهور آمریکا بشه . به نظر من نه تنها صحبتش در مورد ایران بلکه کلا در مورد هیچ جای دیگه ای اصلا اهمیت نداره
مهلا
Iran, Islamic Republic of
۰۰:۱۵ - ۱۳۹۶/۰۶/۳۱
0
0
واقعا یعنی چرا ترامپ تونسته رئیس جمهور بشه؟
حتی صحبتش هم پر از نقصه چه برسه به اظهار نظرش . ن
عطایی
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۱۱ - ۱۳۹۶/۰۷/۰۴
0
0
انتخاب ترامپ نشون از ناکارآمدیه مفهوم دموکراسیه ،یعنی چون همه گفتن ترامپ پس ترامپ خوبه؟؟؟؟؟؟؟؟خوب اینم نتیجش.ن
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین