پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۹۵۴۰۳
تاریخ انتشار : ۰۸ آذر ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۷
معاون برنامه‌ریزی سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای از افزایش حدود ۵۰ درصدی سهمیه سوخت خودروهای دیزلی خبر داد.

شعارسال: معاون برنامه‌ریزی سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای از افزایش حدود ۵۰ درصدی سهمیه سوخت خودروهای دیزلی خبر داد.

شهرام آدم نژاد اظهار کرد: بر اساس تصمیم کار گروه تخصیص سوخت، سهمیه سوخت عملکردی خودروهای دیزلی کلاس بین 3.5 تا 6 تن که تاکنون 1800 لیتر بوده از ماه جاری 2700 لیتر افزایش می یابد.

وی ادامه داد: همچنین سهمیه سوخت عملکردی خودروهای دیزلی کلاس بین 6 تا 10 تن نیز از 2150 لیتر سهمیه فعلی به 3200 لیتر افزایش می یابد.

وی افزود: با توجه به درخواست های متعدد رانندگان ومالکان و پیگیری های به عمل آمده توسط این سازمان، مطابق مفاد بند 3 صورت جلسه شماره 90کارگروه سیستم جامع پیمایش ناوگان حمل‌ و نقل بار و مسافر ، مقرر شده سقف سهمیه سوخت عملکردی خودروهای مذکور از آذرماه سال جاری افزایش یابد.

به گفته وی، صرفه جویی در مصرف انرژی در کشور در طی بیش از یک سال گذشته در این بخش گام و حرکت بسیار بزرگی برای حفظ سرمایه های ملی و ذخایر متعلق به نسل امروز و فردا بوده است.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار: 5 آذر 1396، کدخبر: 1584638، www.tasnimnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها -دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین