پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۹۵۴۰۶
تاریخ انتشار : ۰۸ آذر ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۸
استاندار گلستان گفت: استان گلستان یک پروژه گردشگری خوب ندارد در حالی که ظرفیت‌های زیادی در استان گلستان وجود دارد اما تاکنون پروژه جدی نداشته‌ایم.

شعارسال: استاندار گلستان گفت: استان گلستان یک پروژه گردشگری خوب ندارد در حالی که ظرفیت‌های زیادی در استان گلستان وجود دارد اما تاکنون پروژه جدی نداشته‌ایم.

سیدمناف هاشمی پیش از ظهر امروز در جلسه کارگروه اقتصاد مقاومتی استان با بیان اینکه گردشگری جزء اولویت‌های توسعه استان است، اظهار داشت: درباره طرح‌های سرمایه‌گذاری در حوزه گردشگری، آسمانه کرانه خزر و طرح مشترک با عمانی‌ها، مشکل اصلی با محیط زیست است در حالی که باید به سرمایه ‌گذار اطمینان بدهیم.

وی افزود: ما در استان گلستان دو ساحل 2 پروژه محوری داریم. باید بتوانیم به هر طریق ممکن این مسائل را برطرف کنیم.

هاشمی اشاره‌ای هم به جابه‌جایی فرمانداران کرد و گفت: فرمانداران دو شهر ساحلی از امروز تغییر کرده‌اند. با فرمانداران جدید صحبت کردیم و توجیه شدند که این 2 پروژه مهم‌ترین کار آنها در شهرستان‌هاست.

وی با بیان اینکه مباحث مربوط به رفع مشکلات سرمایه‌گذاری در حوزه گردشگری باید به صورت هفتگی گزارش داده شود، خاطرنشان کرد: اگر به دنبال گردشکری هستیم تا یک‌ماه آینده باید سرمایه‌گذاران کار را آغاز کنند مگر اینکه خود سرمایه‌گذار تمایلی برای ادامه کار نداشته باشد.

استاندار گلستان اظهار داشت: استان گلستان یک پروژه گردشگری خوب ندارد در حالی که ظرفیت‌های زیادی در استان گلستان وجود دارد اما تاکنون پروژه جدی نداشته‌ایم.

وی با تأکید براینکه مباحث گردشگری به عنوان یکی از قطب‌های توسعه استان مطرح است، ادامه داد: می‌خواهیم تا قبل از عید امسال حداقل 3 تا 4 پروژه مهم و اساسی را در استان آغاز کنیم.

هاشمی با انتقاد از روند پاسخگویی برخی دستگاه‌ها به استعلامات افزود: دستگاه‌های اجرایی هرگونه استعلام و اظهارنظری را از طرف دستگاه‌های دیگر و سرمایه‌گذاران، اگر نتوانند تا 10 روز پاسخ دهند، به عنوان نظر مثبت تلقی می‌کنند.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار: 8 آذر 1396، کدخبر: 1587298، www.tasnimnews.com

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین