پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۹۴۲۶۷
تاریخ انتشار : ۰۲ آذر ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۵
استاندار گلستان گفت: یکی از راه‌های توسعه استان گلستان, گسترش و ترویج مسائل دینی و اعتقادی است که سبب کاهش آسیب‌های اجتماعی شده و مسائل فرهنگی و دینی اشاعه خواهد یافت.

شعار سالسید مناف هاشمی, ظهر امروز در سومین اجلاس استانی نماز با موضوع نماز و فضای مجازی در مصلی محمد رسول الله(ص) شهرستان مینودشت اظهار داشت: هر ساله, ده‌ها میلیارد تومان برای درمان, مبارزه, فعالیت‌های فرهنگی در جهت آسیب‌های اجتماعی صرف می شود که با اشاعه مسائل دینی و اعتقادی, بسیاری از آسیب های اجتماعی یا از بین رفته و یا کاهش خواهد یافت که می‌توان این هزینه‌ها را در بخش‌های فرهنگی هزینه کرد.

استاندار گلستان افزود: نباید از فرصت‌های فضای مجازی غافل شد و همانطور که تحریم یک تهدید است و ایران اسلامی آن را به فرصت تبدیل کرد, باید از این تهدید نیز به عنوان فرصت در جهت اشاعه مسائل دینی بهره جست.

هاشمی تصریح کرد: ائمه جمعه شیعه و سنی استان گلستان, در کنار هم با وحدت کامل زندگی می‌کنند و در راستا فرمایشات مقام معظم رهبری, فعالیت‌های دینی زیادی در سطح ملی انجام می دهند.

استاندار گلستان تاکید کرد: فضای مجازی چه بخواهیم و چه نخواهیم, عرصه جهانی را طی کرده و در کشور ما, شهر و روستا را در نوردیده است و فضای مجازی در حال حاضر, در حوزه اقتصادی, پردرآمدترین عرصه و اشتغال است و کاربرهای فضای مجازی, یکی از ضروریات زندگی محسوب می‌شود.

هاشمی یادآور شد: همان‌طور که از کنار جنگ و تحریم با همه سختی‌ها گذشتیم و تهدیدها را به فرصت تبدیل کردیم و توانستیم با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری, با تاکید بر اقتصاد مقاومتی, اشتغال پایدار ایجاد کنیم, باید از فرصت های فضای مجازی نیز, در گسترش و فرهنگ سازی مسائل دینی و فرهنگی استفاده کنیم.

استاندار گلستان گفت: امید داریم این همایش‌ها سالانه نباشد و در عمل, آمار نمازخوان‌ها را افزایش دهیم و سال‌های آتی, برنامه‌های بهتری در این راستا داشته باشیم.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم ، تاریخ انتشار آذر 96، کدمطلب:1580969، www.tasnimnews.com


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین