پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۹۹۱۶۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۷ آذر ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۷
استاندار گلستان با بیان اینکه پروژه گردشگری تفریحی رونق و اشتغال استان را به همراه دارد، گفت: پروژه گردشگری تفریحی با سرمایه‌گذاری ۳۵۰ میلیارد تومانی شرکت عمانی در سواحل شهرستان بندرگز اجرا می‌شود.

شعارسال: استاندار گلستان با بیان اینکه پروژه گردشگری تفریحی رونق و اشتغال استان را به همراه دارد، گفت: پروژه گردشگری تفریحی با سرمایه‌گذاری ۳۵۰ میلیارد تومانی شرکت عمانی در سواحل شهرستان بندرگز اجرا می‌شود.

سید مناف هاشمی در جلسه آغاز به کار پروژه گردشگری، تفریحی و توریستی ساحل بندرگز با حضور معاون وزیر راه و شهرسازی و نماینده سرمایه‌گذار عمانی، اظهار داشت: پروژه گردشگری تفریحی رونق و اشتغال استان را به همراه دارد و همه در این مسیر باید با سرمایه‌گذاران همراهی کنند.

وی تصریح کرد: باید خروجی طرح‌های گردشگری برای مردم قابل لمس باشد تا زمینه رونق تولید، اشتغال و خوشحالی مردم فراهم شود.

استاندار گلستان تصریح کرد: مدیران دستگاه‌های اجرایی باید در طرح‌هایی مانند پروژه گردشگری ساحل بندرگز، تله کابین علی آباد کتول و گردشگری جزیره آشوراده همدلی و همراهی لازم را داشته باشند تا منافع عمومی استان تامین شود.

معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن هم در این جلسه اظهار کرد: هرگونه همکاری لازم در راستای اجرای طرح گردشگری صورت می‌گیرد و امیدواریم اجرای این پروژه بتواند زمینه رونق اقتصادی منطقه را فراهم آورد.

حمیدرضا عظیمیان یادآور شد: همواره در استان‌های شمالی با مشکل تامین زمین مواجه هستیم اما اولویت ما تامین زمین برای مسکن است و پس از آن دیگر بخش را مدنظر قرار می‌دهیم.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار: 27 آذر 1396، کدخبر: 1604450، www.tasnimnews.com

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۹:۲۳ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۳
0
0
بندر گز واقعا تو کمبود امکاناته
با اینکه شرایط گردشگری خوبی داره
میتونن ازش یه بندر تفریحی فوق العاده بسازن
ا.ف75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین