پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۹۸۶۲۵
تاریخ انتشار : ۲۵ آذر ۱۳۹۶ - ۰۷:۵۵
استاندار گلستان گفت: پارک ملی گلستان متعلق به استان گلستان است و مدیریت یکپارچه آن همچون گذشته در اختیار این استان خواهد ماند.

شعار سال: سید مناف هاشمی اظهار داشت: پارک ملی یکی از پناهگاه‌های منحصر به فرد حیات وحش و ذخیره‌گاه‌های زیست کره است و شاخص‌های خاصی برای مدیریت آن وجود دارد که یکی از آنها استقرار مدیر در پارک است.

وی افزود: مقرر شده همه پارک‌های ملی کشور، هوشمند شود و برای پایلوت هوشمندسازی پارک ملی گلستان در اولویت است تا کوچک‌ترین آتش‌سوزی و یا آسیب, توسط سیستم هوشمند مشخص شود.

استاندار گلستان گفت: حدود 140 هکتار از اراضی پارک ملی گلستان در سال 57 از پارک ملی گلستان جدا شده و اکنون در محدوده, استان خراسان شمالی است و برای مدیریت یکپارچه رایزنی‌های لازم صورت گرفته تا این اراضی را به محدوده پارک ملی گلستان در استان گلستان بیافزاید.

وی اظهار کرد: پارک ملی گلستان متعلق به استان گلستان است و مدیریت یکپارچه آن همچون گذشته در اختیار این استان خواهد ماند.

براساس حکم آقای کلانتری رئیس سازمان حفاظت محیط زیست، مهدی تیموری با سابقه مدیریتی در استان یزد به عنوان مدیر جدید پارک ملی گلستان معرفی و از زحمات سید مهدی کوچک رئیس سابق پارک ملی گلستان تقدیر شد.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته ازخبرگزاری تسنیم ، تاریخ انتشار 24آذر 96، کدمطلب:1601700، www.tasnimnews.com


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین