پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۱۸۱۱۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۶ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۵
مدیرکل مدیریت بحران استان گلستان از اطفای کامل آتش‌سوزی در اکثر مناطق جنگلی استان خبر داد.

شعارسال: مدیرکل مدیریت بحران استان گلستان از اطفای کامل آتش‌سوزی در اکثر مناطق جنگلی استان خبر داد.

سید خالق سجادی اظهار کرد: از حدود ساعت یک بامداد امروز، چهار نقطه از مناطق جنگلی استان دچار حریق شده بود که به لطف خدا و تلاش نیروهای امدادی، در سه نقطه مهار و کاملا اطفا شده است.

وی با اشاره به مکان‌های وقوع حریق گفت: آتش‌سوزی در منطقه شموشک گرگان در وسعت بسیار محدود، دهنه زرین گل علی‌آبادکتول، جنگل‌های چهارکوه منطقه ولاغوز کردکوی و منطقه حفاظت شده جهان‌نما رخ داده بود که به جز جهان‌نما به دلیل کوهستانی و طعب‌العبور، همه مناطق اطفای شده‌اند.

سجادی اظهار کرد: در حال حاضر نیروهای امدادی در منطقه وقوع حریق حضور دارند و هماهنگی‌های لازم با هلال احمر، محیط زیست، منابع طبیعی برای افزایش تعداد نیروها و ارتش برای استفاده از هلی‌کوپتر برای پیاده‌سازی نیروها و تسریع در انجام کار به عمل آمده است.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری فارس، تاریخ انتشار: 5 فروردین 1397 ، کدخبر: 13970105000471 ، www.farsnews.com

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۰:۰۵ - ۱۳۹۷/۰۱/۲۴
0
0
واقعا ما سالانه معلوم نیست که چقدر داریم از منابه محیط زیستی مون رو اینجوری از دست میدیم
ا.ف75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین