پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۶۹۸۶۲
تاریخ انتشار : ۱۸ تير ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۰
سرپرست پارک ملی گلستان گفت: سرشماری وحوش پارک ملی گلستان از هفته گذشته با همکاری 12 گروه دو تا سه نفره آغاز شده است.

شعار سال: سیدمهدی کوچک اظهار کرد: سرشماری بهاره وحوش پارک ملی گلستان همه ساله در خرداد ماه انجام می شد اما امسال بدلیل همزمانی با ماه مبارک رمضان این کار به تاخیر افتاد و اولین بار است که در تابستان سرشماری بهاره وحوش انجام می شود.

وی افزود: سرشماری وحوش با هدف بدست آوردن تعداد جمعیت نزدیک به واقعیت وحوش پستاندار داخل این منطقه که عبارتند از آهو، کل، بز، قوچ و میش انجام می گیرد.

کوچک بیان کرد: این کار با همکاری اداره کل محیط زیست استان، نیروهای اجرایی و همیاران محیط زیست انجام می شود.

سرپرست پارک ملی گلستان خاطرنشان کرد: در آخرین سرشماری وحوش پارک ملی گلستان که در دی ماه سال گذشته انجام شده، بیش از 420 آهو، 4500 قوچ و میش و500 کل و بز سرشماری شدند.

پارک ملی گلستان در سال 1977 میلادی از سوی یونسکو به عنوان ذخیره‌گاه زیست کره به ثبت رسیده است. این منطقه قدیمی‌ترین پارک ملی ثبت شده در کشور و پناهگاهی کم ‌نظیر برای حیات‌وحش است که 1350 گونه گیاهی و 302 گونه جانوری را در خود جای داده است.

سایت شعار سال، با اندكي تلخيص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایسنا، تاریخ انتشار: 17 تیر 1394، کد مطلب: 964-4990-5 :www. isna.ir


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین