پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۸۸۵۸۰
تاریخ انتشار : ۰۴ آبان ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۶
معاون آبخیزداری اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری هرمزگان از احداث نخستین پارک آبخیز در استان هرمزگان با مشارکت بخش خصوصی در بندرعباس خبر داد.

شعار سال: ابوالقاسم حسین‌پور اظهار داشت: براساس مطالعات انجام شده این پارک در حوزه پایلوت طرح مدیریت جامع حوزه آبخیز در منطقه هماگ بندرعباس احداث خواهد شد.

وی با اشاره به ظرفیت‌های ویژه منطقه هماگ برای احداث این پارک، افزود: قرار داشتن در ارتفاعات و بهره‌مندی از شرایط آب و هوایی مناسب از جمله ویژگی‌های این منطقه است که نقش بسزایی در جذب گردشگر و توانمندسازی جوامع محلی و صیانت از منابع طبیعی دارد.

معاون آبخیزداری اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری هرمزگان میزان سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در اجرای این طرح را ۳۰ میلیارد ریال اعلام کرد.

وی تصریح کرد: ایجاد آبشار مصنوعی، توسعه فضای سبز و درختکاری در سطح ۱۰ هکتار از جمله فضاهای پیش‌بینی شده برای این پارک است.

حسین‌پور خاطرنشان کرد: پارک آبخیز هماگ با هدف بهره‌گیری از ظرفیت‌های حوزه آبخیز سراب جاماش در جهت توسعه طبیعت‌گردی و بهبود معیشت جوامع محلی احداث می شود.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ انتشار 3 آبان 96، کد مطلب: 4124061 ، www.mehrnews.com


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین