پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۰۳۵۳۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۰ دی ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۴
استاندار گلستان گفت: همه ما باید تلاش کنیم تا نگاه مردم و جامعه نسبت به سرمایه‌گذاری تغییر کرده و بهبود یابد که این موضوع، فقط با بهبود وضعیت اشتغال و رونق تولید تحقق می‌یابد.

شعارسال: استاندار گلستان گفت: همه ما باید تلاش کنیم تا نگاه مردم و جامعه نسبت به سرمایه‌گذاری تغییر کرده و بهبود یابد که این موضوع، فقط با بهبود وضعیت اشتغال و رونق تولید تحقق می‌یابد.

سیدمناف هاشمی در نخستین نشست شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی در سال جاری خاطرنشان کرد: همه باید در حوزه توسعه استان دست به دست هم دهیم و شورای گفتگو یکی از اضلاع مهم در یاری رساندن به این بخش است.

وی با بیان اینکه استان گلستان از گذشته به عنوان قطب کشاورزی، دامپروری و تا حدودی گردشگری مطرح بوده است، تصریح کرد: باید تلاش شود تا سرمایه‌گذاران را به این حوزه‌ها هدایت و موانع موجود در امر سرمایه‌گذاری را برطرف کنیم.

استاندار گلستان خاطرنشان کرد: باید علاوه بر ترسیم سیمای آب استان، مطالعات جدید و کاربردی در حوزه آب و منابع طبیعی استان انجام شود تا بتوان راه کارهای لازم برای برون‌رفت از مشکلات را ارائه داد.

هاشمی همچنین بر حضور اعضای شورا در جلسات تأکید کرد و گفت: افرادی که طبق قانون در این شورا عضو هستند باید شخصا در جلسه شرکت کرده و حضور عالی‌ترین مقام هر دستگاه در جلسات این شورا الزامی است.

استاندار گلستان از دبیرخانه شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی خواست تا در جلسه آینده، گزارشی از اقدامات انجام شده در سال‌های گذشته تا به امروز و پیشنهادات ارائه شده به شورای کشور ارائه کند.

وی گفت: این شورا ظرفیت بسیار مناسبی است که ضمن درد و دل و بیان مشکلات، با ارتباطات اعضای جلسه مشکلات را برطرف می‌کند.

لازم به ذکر است شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی، بررسی و شناسایی موانع تولید و قوانین دست و پاگیر بر سر راه ارتقا کیفیت و رشد تولید را بر عهده دارد تا موانع قانونی را تسهیل کند.

اعضای این شورا عبارتند از استاندار، معاون اقتصادی استاندار، رئیس سازمان برنامه و بودجه، مدیرکل امور اقتصاد و دارایی، رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت، مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی، رئیس سازمان جهادکشاورزی، رئیس یکی از بانک‌های تخصصی، و با توجه به دستور جلسه، عالی‌ترین مقام اجرایی دستگاه مرتبط با موضوع، دو نفر از قوه قضاییه شامل مدیرکل دادگستری و دادستان مرکز استان، حداکثر چهار نفر از نمایندگان مجلس شورای اسلامی ترجیحا عضو یکی از کمیسیون‌های تعریف شده در قانون، دبیر اتاق تعاون، رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی، رئیس انجمن های صنفی و هشت نفر از نمایندگان بخش خصوصی است.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری فارس، تاریخ انتشار: 20 دی 1396، کدخبر: 13961019001792، www.golestan.farsnews.com

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۵۹ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۳
0
0
پیش نیاز تغییر نگاه به سرمایه گزاری اینه که بیایم و سرمایه گزاری در صنعتو ایمن و قابل اعتماد کنیم
ا.ف75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین