پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۹۶۵۸۶
تاریخ انتشار : ۱۵ آذر ۱۳۹۶ - ۰۷:۴۷
سخنگوی وزارت امور خارجه از تماس تلفنی مولود چاووش‌اوغلو وزیر خارجه ترکیه با همتای ایرانی‌اش در پی تیراندازی عصر دوشنبه در منطقه مرزی ماکو خبر داد.

شعارسال : سخنگوی وزارت امور خارجه اظهار کرد: علت دقیق حادثه توسط نیروهای ذیربط و وزارت امور خارجه در دست بررسی و پیگیری است.

 بهرام قاسمی در این‌باره گفت: در پی حادثه تیراندازی که عصر امروز (دوشنبه) در شمال منطقه مرزی ماکو رخ داد و به شهادت یک مرزبان و زخمی‌شدن چند تن دیگر انجامید، وزیر امور خارجه ترکیه در تماس تلفنی با دکتر محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه کشورمان که اکنون در مسکو حضور دارد، ضمن اظهار همدردی و تسلیت به مناسبت شهادت یکی از مرزبانان کشورمان گفت که تروریست‌های پ.ک.ک عامل این حادثه بوده‌اند.

وی افزود: به گفته وزیر خارجه ترکیه، ماموران این کشور در حال پیگیری مسئله هستند و نتیجه را به اطلاع مقامات ایرانی خواهند رساند. همچنین وزیر کشور ترکیه هم به سفیر جمهوری اسلامی در آنکارا اطمینان داده است که موضوع با جدیت در حال پیگیری است و نتیجه اعلام خواهد شد.

سخنگوی وزارت امور خارجه اظهار کرد: علت دقیق حادثه توسط نیروهای ذیربط و وزارت امور خارجه در دست بررسی و پیگیری است.

قاسمی گفت: تعداد مجروحان این حادثه چهار تن بود که توسط نیروهای ترکیه به بیمارستان قارص منتقل شدند و تحت درمان قرار گرفتند.


شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از پایگاه خبری تحلیلی فرارو، تاریخ انتشار:13 آذر 1396، کدخبر : ۳۳۹۰۷۸، www.fararu.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین